06.02.2025r.
Samodzielne Publiczne Pogotowie Ratunkowe w Pruszczu Gdańskim
ogłasza nabór na stanowisko:
Pielęgniarki/Pielęgniarza Podstawowej Opieki Zdrowotnej/Gabinetu Szczepień
(umowa cywilno – prawna)
Wymagania:
· dyplom pielęgniarki/pielęgniarza,
· aktualne prawo wykonywania zawodu pielęgniarki/pielęgniarza,
· zaświadczenie właściwej OIPiP o wpisie do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą,
· aktualne zaświadczenie o niekaralności w pełnym zakresie z Krajowego Rejestru Karnego, wystawione nie później niż 6 m-cy przed terminem złożenia dokumentów,
· ukończony kurs szczepień, leczenia ran oraz EKG,
· wysoka kultura osobista oraz dobra organizacja pracy własnej,
· odpowiedzialność za wykonywaną pracę,
· umiejętność pracy w zespole,
· dyspozycyjność,
· sumienność i zaangażowanie.
Dodatkowo mile widziane:
· doświadczenie w pracy w Poradni Podstawowej Opieki Zdrowotnej,
· doświadczenie w pracy w Gabinecie Szczepień,
· szkolenie specjalizacyjne lub kurs kwalifikacyjny (lub w trakcie) w dziedzinie pielęgniarstwa: rodzinnego, środowiskowego, pediatrycznego, środowisko-rodzinnego, zachowawczego, promocji zdrowia i edukacji zdrowotnej.
Zadania:
· praca w gabinecie zabiegowym,
· wykonywanie świadczeń pielęgnacyjno – leczniczych,
· przygotowywanie gabinetu,
· pobieranie materiału do badań diagnostycznych,
· prowadzenie dokumentacji medycznej pacjenta,
· współpraca z lekarzami,
· wykonywanie obowiązków z zachowaniem wysokiego standardu świadczonych usług.
Pracodawca zapewnia:
· dobre warunki socjalne,
· godziny pracy do ustalenia wg propozycji grafikowych.
Warunki finansowe oraz forma zatrudnienia indywidualnie do uzgodnienia z Dyrekcją SPPR.
Sposób składania dokumentów:
1. Dokumenty z dopiskiem „Oferta pracy – Pielęgniarka/Pielęgniarz Podstawowej Opieki Zdrowotnej/Gabinet Szczepień" należy przesyłać na adres e-mail: sekretariat@pogotowiepruszcz.pl
2. Osoby, których oferty zostaną pozytywnie rozpatrzone, będą powiadomione o terminie rozmowy drogą e-mailową.
Samodzielne Publiczne Pogotowie Ratunkowe w Pruszczu Gdańskim, zastrzega sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami, przesunięcia terminu składania ofert lub odwołania naboru.
..............................................................................................................................................................................................................
NABÓR ZAKOŃCZONY
23.07.2024r.
Samodzielne Publiczne Pogotowie Ratunkowe w Pruszczu Gdańskim
poszukuje kandydatki na stanowisko: specjalisty ds. techniczno - logistycznych
zatrudnienie w oparciu o etat: umowa o pracę - na zastępstwo
Oczekiwania:
· wykształcenie techniczne (mile widziane wyższe),
· biegła umiejętność obsługi komputera, w tym pakietu MS Office,
· rozwinięte umiejętności analityczne,
· samodzielność i dokładność w realizacji powierzonych zadań,
· bardzo dobra organizacja pracy,
· umiejętność pracy w zespole,
· umiejętność radzenia sobie z wielozadaniowością,
· dokładność, odpowiedzialność, komunikatywność,
· odporność na stres,
· dyspozycyjność,
· sumienność,
Zakres obowiązków:
· Planowanie, realizowanie i nadzór nad zamówieniami, obrotem w magazynie
· Nadzór nad sprawnością działania wszelkich urządzeń technicznych i aparatury medycznej, ustalanie terminów
· Nadzór nad flotą w zakresie ich sprawności, napraw, likwidacji szkód itp.
· Odpowiedzialność za przeglądy, terminy, paszporty, naprawy
· Zamawianie, zakup materiałów, produktów i surowców zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie
· Współpraca z klientami oraz dostawcami współpracującymi z SPPR
· Organizacja transportu zamawianych towarów i nadzór nad ich wprowadzeniem do obrotu, magazynu
· Organizacja przeglądów serwisowych, awarie budynku, zgłaszanie szkód
· Współpraca przy zp w nadzorowanym obszarze
· Nadzór nad składnicą akt w zakresie wymogów – temperatura, wilgotność
· Inne w zakresie posiadanych kompetencji i umiejętności zgodnych z wykształceniem
Wymagane dokumenty:
Życiorys zawodowy (CV),
· oświadczenie o wyrażeniu zgody kandydata do pracy w Samodzielnym Publicznym Pogotowiu Ratunkowym w Pruszczu Gdańskim na przetwarzanie danych osobowych zawartych w CV o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO[1],
· zaświadczenie o niekaralności,
· zaświadczenie z rejestru sprawców przestępstw na tle seksualnym [2].
Sposób składania dokumentów:
Samodzielne Publiczne Pogotowie Ratunkowe w Pruszczu Gdańskim zastrzega sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami, przesunięcia terminu składania ofert lub odwołania naboru.
[1] Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U. UE L 119, s. 1) .
[2] Ustawa o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym z dnia 13.05.2016r. (Dz. U. 2023 poz. 1606 oraz § 10 ust. 1 pkt. 2).
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
NABÓR ZAKOŃCZONY
27.06.2024r.
Samodzielne Publiczne Pogotowie Ratunkowe w Pruszczu Gdańskim
poszukuje kandydatki na stanowisko: referent ds. rozliczeń kontraktów medycznych
zatrudnienie w oparciu o etat: umowa o pracę
Oczekiwania:
· znajomość przepisów ustawy o działalności leczniczej, Ustawy o prawach i Rzeczniku Praw Pacjenta, Rozporządzeń MZ o świadczeniach gwarantowanych i zarządzeń Prezesa NFZ,
· rozwinięte umiejętności analityczne,
· samodzielność i dokładność w realizacji powierzonych zadań,
· umiejętność radzenia sobie z wielozadaniowością,
· wykształcenie średnie,
· biegła umiejętność obsługi komputera, w tym pakietu MS Office,
· dokładność, odpowiedzialność, komunikatywność,
· bardzo dobra organizacja pracy,
· odporność na stres,
· umiejętność pracy w zespole,
· dyspozycyjność,
· sumienność,
Zakres obowiązków:
· rozliczanie świadczeń zdrowotnych w ramach umów z płatnikami,
· wykonywanie zestawień statystyki wykonanych świadczeń/procedur opieki zdrowotnej w wymiarze ogólnym, rozliczeniowym oraz przekrojowym,
· obsługa systemów NFZ w zakresie realizacji i rozliczania świadczeń /procedury medyczne,
· prowadzenie korespondencji z płatnikami, związanej z realizacją zawartych umów,
· udział w zespołach zadaniowych w przygotowywaniu ofert do NFZ i innych,
Wymagane dokumenty:
Życiorys zawodowy (CV),
· oświadczenie o wyrażeniu zgody kandydata do pracy w Samodzielnym Publicznym Pogotowiu Ratunkowym w Pruszczu Gdańskim na przetwarzanie danych osobowych zawartych w CV o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO[1],
· zaświadczenie o niekaralności,
· zaświadczenie z rejestru sprawców przestępstw na tle seksualnym [2].
Sposób składania dokumentów:
dokumenty z dopiskiem „Oferta pracy – referent ds. rozliczeń kontraktów medycznych” należy przesyłać na adres e-mail: sekretariat@pogotowiepruszcz.pl w terminie do 15 lipca 2024 r. osoby, których oferty zostaną pozytywnie rozpatrzone, będą powiadomione o terminie rozmowy drogą e-mailową.
Samodzielne Publiczne Pogotowie Ratunkowe w Pruszczu Gdańskim zastrzega sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami, przesunięcia terminu składania ofert lub odwołania naboru.
[1] Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U. UE L 119, s. 1) .
[2] Ustawa o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym z dnia 13.05.2016r. (Dz. U. 2023 poz. 1606 oraz § 10 ust. 1 pkt. 2).
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
NABÓR ZAKOŃCZONY
27.06.2024r.
Samodzielne Publiczne Pogotowie Ratunkowe w Pruszczu Gdańskim
poszukuje kandydatki na stanowisko: rejestratorki medycznej
zatrudnienie w oparciu o umowę cywilno-prawną tj. zlecenie lub jednoosobową działalność gospodarczą (średnio 100 godzin w miesiącu wg zapotrzebowania zgodnie z grafikiem pracy)
Mile widziany student/studentka
Oczekiwania:
· wykształcenie średnie,
· biegła umiejętność obsługi komputera, w tym pakietu MS Office,
· profesjonalne i życzliwe podejście do Pacjenta,
· dokładność, odpowiedzialność, komunikatywność,
· bardzo dobra organizacja pracy,
· odporność na stres,
· umiejętność pracy w zespole,
· dyspozycyjność,
· sumienność,
· empatia, wysoka kultura osobista.
Zakres obowiązków:
· rejestracja wizyt pacjentów zgodnie z obowiązującymi przepisami,
· organizowanie prawidłowego obiegu dokumentacji medycznej oraz jej archiwizacja,
· obsługa programu do rejestracji pacjentów,
· przygotowywanie dokumentacji medycznej,
· udzielanie kompleksowej i rzetelnej informacji na temat zasad funkcjonowania poradni oraz świadczonych przez nią usług medycznych,
· obsługa urządzeń biurowych,
· dbanie o budowanie zaufania wśród pacjentów i bezpieczeństwo związane z poufnością informacji i ochroną danych osobowych i medycznych pacjentów,
· budowanie zaufania wśród pacjentów oraz dobrego wizerunku przychodni,
Wymagane dokumenty:
Życiorys zawodowy (CV),
· oświadczenie o wyrażeniu zgody kandydata do pracy w Samodzielnym Publicznym Pogotowiu Ratunkowym w Pruszczu Gdańskim na przetwarzanie danych osobowych zawartych w CV o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO[1] ,
· zaświadczenie o niekaralności,
· zaświadczenie z rejestru sprawców przestępstw na tle seksualnym [2].
Sposób składania dokumentów:
dokumenty z dopiskiem „Oferta pracy – Rejestratorka medyczna” należy przesyłać na adres e-mail: sekretariat@pogotowiepruszcz.pl w terminie do 15 lipca 2024 r.
osoby, których oferty zostaną pozytywnie rozpatrzone, będą powiadomione o terminie rozmowy drogą e-mailową.
Samodzielne Publiczne Pogotowie Ratunkowe w Pruszczu Gdańskim zastrzega sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami, przesunięcia terminu składania ofert lub odwołania naboru.
[1] Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U. UE L 119, s. 1)
[2] Ustawa o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym z dnia 13.05.2016r. (Dz. U. 2023 poz. 1606 oraz § 10 ust. 1 pkt. 2).
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
NABÓR ZAKOŃCZONY
09.05.2024r.
Samodzielne Publiczne Pogotowie Ratunkowe w Pruszczu Gdańskim
ogłasza nabór na stanowisko koordynator/koordynatorki personelu medycznego
Forma zatrudnienia - do uzgodnienia z pracodawcą
Wymagania konieczne:
1. Wykształcenie wyższe medyczne, mające zastosowanie na powyższym stanowisku,
2. Doświadczenie w zawodzie medycznym minimum 5 lat,
3. Znajomość ustawy o działalności leczniczej,
4. Sprawna obsługa komputera i urządzeń biurowych,
5. Dobra znajomość programów pakietu Office,
6. Umiejętność sprawnego poruszania się w przepisach Ministerstwa Zdrowia i NFZ.
Preferowane, dodatkowe umiejętności:
· Umiejętność zarządzania zespołem pracowników i umiejętność współpracy z pracownikami administracji,
· Wysokie zdolności organizacyjne, samodzielność wykonywania obowiązków, dokładność w działaniu,
· Bardzo dobra organizacja pracy oraz umiejętność planowania i doskonalenia organizacji pracy,
· Umiejętność dostosowywania się do dynamicznego i rozwijającego się otoczenia,
· Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne, wysoka kultura osobista,
· Wysoka odporność na stres,
· Chęć i motywacja do ciągłego doskonalenia wiedzy w zakresie zarządzanego obszaru oraz umiejętności menedżerskich,
· Prawo jazdy kat. B.
Ogólny zakres obowiązków:
· Planowanie, organizacja, kierowanie i nadzór pracy podległego personelu,
· Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem gabinetów medycznych,
· Określenie potrzeb dotyczących zasobów personelu oraz zapewnienie personelu niezbędnego do sprawnego działania placówki,
· Nadzór nad prawidłowym wprowadzaniem danych do systemu ewidencjonującego wykonywane świadczenia medyczne,
· Nadzór nad prawidłowym wykonaniem kontraktów,
· Sporządzanie wymaganych sprawozdań kwartalnych, rocznych,
· Planowanie, zarządzanie grafikami i ewidencją czasu pracy zgodnie z potrzebami SPPR i w porozumieniu z działem kadr,
· Zapewnienie wysokiego poziomu satysfakcji pacjentów z udzielanych świadczeń medycznych,
· Monitorowanie, ocena i analiza jakości usług,
· Podejmowanie działań korygujących i naprawczych zgodnie z prowadzoną polityką jakości/ kontrolą zarządczą,
· Proponowanie nowych rozwiązań na rzecz usprawniania organizacji pracy i jakości opieki,
· Nadzór nad realizacją zadań w zakresie prowadzenia dokumentacji medycznej, przestrzegania praw pacjenta,
· Współpraca z stanowiskami odpowiedzialnymi za zabezpieczenie placówki w leki, materiały medyczne, sprzęt medyczny, środki dezynfekcyjne, zgłaszanie wniosków dotyczących niezbędnego wyposażenia w sprzęt medyczny,
· Nadzorowanie stanu sanitarno-higienicznego placówki, ambulansów we wszystkich lokalizacjach,
· Podejmowanie działań w zakresie rozwoju podległego personelu medycznego poprzez planowanie i realizację szkoleń,
· Udział w komisjach i zespołach zadaniowych,
· Budowanie pozytywnego wizerunku firmy,
· Współuczestnictwo w planowaniu planu/strategii rozwoju SPPR.
Wymagane dokumenty:
· CV z opisem przebiegu pracy zawodowej,
· Podanie o przyjęcie do pracy,
· oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w CV o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO[1],
· zaświadczenie o niekaralności.
Sposób składania dokumentów:
Dokumenty z dopiskiem „Oferta pracy – koordynator/koordynatorka personelu medycznego” należy przesyłać na adres e-mail: sekretariat@pogotowiepruszcz.pl w terminie do dnia 20 maja 2024 r.
Samodzielne Publiczne Pogotowie Ratunkowe w Pruszczu Gdańskim zastrzega sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami, przesunięcia terminu składania ofert lub odwołania naboru. CV kandydatów nierozpatrzone w danym procesie rekrutacji są przechowywane przez okres 6 miesięcy na potrzeby kolejnych procesów rekrutacji. Po tym okresie są trwale usuwane, a dane osobowe kandydatów nie są przetwarzane w żadnym innym celu. Prosimy o dołączenie do przesyłanych dokumentów aplikacyjnych klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb aktualnego i przyszłych procesów rekrutacji podanych w CV przez Samodzielne Publiczne Pogotowie Ratunkowe w Pruszczu Gdańskim, ul Mariana Raciborskiego 2A, 83-000 Pruszcz Gdański łącznie z wizerunkiem, zgodnie.
[1] Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE” (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE L 119, s.1)
OŚWIADCZENIE O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH.pdf
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
NABÓR ZAKOŃCZONY
18.03.2024r.
Samodzielne Publiczne Pogotowie Ratunkowe w Pruszczu Gdańskim
poszukuje kandydatki na stanowisko: rejestratorki medycznej
zatrudnienie w oparciu o umowę cywilno-prawną tj. zlecenie lub jednoosobową działalność gospodarczą
(średnio 100 godzin w miesiącu wg zapotrzebowania zgodnie z grafikiem pracy)
Mile widziany student/studentka
Oczekiwania:
· wykształcenie minimum średnie,
· biegła umiejętność obsługi komputera, w tym pakietu MS Office,
· profesjonalne i życzliwe podejście do Pacjenta,
· dokładność, odpowiedzialność, komunikatywność,
· bardzo dobra organizacja pracy,
· odporność na stres,
· umiejętność pracy w zespole,
· dyspozycyjność,
· sumienność,
· empatia, wysoka kultura osobista.
Zakres obowiązków:
· rejestracja wizyt pacjentów (bezpośrednio w placówce i telefonicznie),
· organizowanie prawidłowego obiegu dokumentacji medycznej oraz jej archiwizacja,
· obsługa programu do rejestracji pacjentów,
· przygotowywanie dokumentacji medycznej,
· udzielanie kompleksowej i rzetelnej informacji na temat zasad funkcjonowania poradni oraz świadczonych przez nią usług medycznych,
· obsługa urządzeń biurowych,
· dbanie o budowanie zaufania wśród pacjentów i bezpieczeństwo związane z poufnością informacji i ochroną danych osobowych i medycznych pacjentów,
· budowanie zaufania wśród pacjentów oraz dobrego wizerunku przychodni,
Wymagane dokumenty:
Życiorys zawodowy (CV),
· oświadczenie o wyrażeniu zgody kandydata do pracy w Samodzielnym Publicznym Pogotowiu Ratunkowym w Pruszczu Gdańskim na przetwarzanie danych osobowych zawartych w CV o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO[1] .
Sposób składania dokumentów:
1. dokumenty z dopiskiem „Oferta pracy – Rejestratorka medyczna” należy przesyłać na adres email: sekretariat@pogotowiepruszcz.pl w terminie do 28 marca 2024 r.
2. osoby, których oferty zostaną pozytywnie rozpatrzone, będą powiadomione o terminie rozmowy drogą e-mailową.
Samodzielne Publiczne Pogotowie Ratunkowe w Pruszczu Gdańskim zastrzega sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami, przesunięcia terminu składania ofert lub odwołania naboru.
[1] Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U. UE L 119, s. 1)
OŚWIADCZENIE_O_PRZETWARZANIU_DANYCH_OSOBOWYCH.pdf
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
NABÓR ZAKOŃCZONY
13.02.2024r.
Samodzielne Publiczne Pogotowie Ratunkowe w Pruszczu Gdańskim
poszukuje kandydatki na stanowisko: rejestratorki medycznej
zatrudnienie w oparciu o umowę cywilno-prawną tj. zlecenie lub jednoosobową działalność gospodarczą. Mile widziany student/studentka.
(średnio 100 godzin w miesiącu wg zapotrzebowania zgodnie z grafikiem pracy)
Oczekiwania:
· wykształcenie minimum średnie,
· biegła umiejętność obsługi komputera, w tym pakietu MS Office,
· profesjonalne i życzliwe podejście do Pacjenta,
· dokładność, odpowiedzialność, komunikatywność,
· bardzo dobra organizacja pracy,
· odporność na stres,
· umiejętność pracy w zespole,
· dyspozycyjność,
· sumienność,
· empatia, wysoka kultura osobista.
Zakres obowiązków:
· dbanie o budowanie zaufania wśród pacjentów i bezpieczeństwo związane z poufnością informacji i ochroną danych osobowych i medycznych pacjentów,
· udzielanie kompleksowej i rzetelnej informacji na temat zasad funkcjonowania poradni oraz świadczonych przez nią usług medycznych,
· rejestracja wizyt pacjentów (bezpośrednio w placówce i telefonicznie),
· organizowanie prawidłowego obiegu dokumentacji medycznej oraz jej archiwizacja,
· budowanie zaufania wśród pacjentów oraz dobrego wizerunku przychodni,
· przygotowywanie dokumentacji medycznej,
· obsługa programu E-RUM,
· obsługa urządzeń biurowych.
Wymagane dokumenty:
Życiorys zawodowy (CV),
· oświadczenie o wyrażeniu zgody kandydata do pracy w Samodzielnym Publicznym Pogotowiu Ratunkowym w Pruszczu Gdańskim na przetwarzanie danych osobowych zawartych w CV o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO[1] .
Sposób składania dokumentów:
1. dokumenty z dopiskiem „Oferta pracy – Rejestratorka medyczna” należy przesyłać na adres e-mail: sekretariat@pogotowiepruszcz.pl w terminie do 27 lutego 2024 r.
2. osoby, których oferty zostaną pozytywnie rozpatrzone, będą powiadomione o terminie rozmowy drogą e-mailową.
Samodzielne Publiczne Pogotowie Ratunkowe w Pruszczu Gdańskim zastrzega sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami, przesunięcia terminu składania ofert lub odwołania naboru.
[1] Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U. UE L 119, s.1)
OŚWIADCZENIE_O_PRZETWARZANIU_DANYCH_OSOBOWYCH.pdf
NABÓR ZAKOŃCZONY
16.01.2024r.
Samodzielne Publiczne Pogotowie Ratunkowe w Pruszczu Gdańskim
ogłasza nabór na stanowisko:
Pielęgniarki/Pielęgniarza Podstawowej Opieki Zdrowotnej/Gabinetu Szczepień
(umowa cywilno – prawna)
Wymagania:
· dyplom pielęgniarki/pielęgniarza,
· aktualne prawo wykonywania zawodu pielęgniarki/pielęgniarza,
· ukończony kurs szczepień, leczenia ran oraz EKG,
· wysoka kultura osobista,
· odpowiedzialność za wykonywaną pracę,
· umiejętność pracy w zespole,
· dyspozycyjność,
· sumienność i zaangażowanie.
Dodatkowo mile widziane:
· doświadczenie w pracy w Poradni Podstawowej Opieki Zdrowotnej,
· doświadczenie w pracy w Gabinecie Szczepień,
· szkolenie specjalizacyjne lub kurs kwalifikacyjny (lub w trakcie) w dziedzinie pielęgniarstwa: rodzinnego, środowiskowego, pediatrycznego, środowisko-rodzinnego, zachowawczego, promocji zdrowia i edukacji zdrowotnej.
Zadania:
· praca w gabinecie zabiegowym,
· pomoc w rejestracji (w razie potrzeby),
· wykonywanie świadczeń pielęgnacyjno – leczniczych,
· przygotowywanie gabinetów,
· pobieranie materiału do badań diagnostycznych,
· prowadzenie dokumentacji medycznej pacjenta,
· współpraca z lekarzami,
· wykonywanie obowiązków z zachowaniem wysokiego standardu świadczonych usług.
Pracodawca zapewnia:
· dobre warunki socjalne,
· godziny pracy do ustalenia wg propozycji grafikowych.
Warunki finansowe oraz forma zatrudnienia indywidualnie do uzgodnienia z Dyrekcją SPPR.
Sposób składania dokumentów:
1. Dokumenty z dopiskiem „Oferta pracy – Pielęgniarka/Pielęgniarz Podstawowej Opieki Zdrowotnej/Gabinet Szczepień" należy przesyłać na adres e-mail: sekretariat@pogotowiepruszcz.pl w terminie do 06.02.2024 roku.
2. Osoby, których oferty zostaną pozytywnie rozpatrzone, będą powiadomione o terminie rozmowy drogą e-mailową.
Samodzielne Publiczne Pogotowie Ratunkowe w Pruszczu Gdańskim, zastrzega sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami, przesunięcia terminu składania ofert lub odwołania naboru.
OŚWIADCZENIE_O_PRZETWARZANIU_DANYCH_OSOBOWYCH.pdf
NABÓR ZAKOŃCZONY
27.11.2023 r.
Samodzielne Publiczne Pogotowie Ratunkowe w Pruszczu Gdańskim
ogłasza nabór na stanowisko: rejestratorki medycznej
Główne wymagania:
Zakres obowiązków:
Wymagane dokumenty:
Oferujemy:
Sposób składania dokumentów:
Dokumenty z dopiskiem „Oferta pracy – Rejestratorka medyczna” należy przesyłać na adres e-mail: sekretariat@pogotowiepruszcz.pl w terminie do 15 grudnia 2023 r.
Osoby, których oferty zostaną pozytywnie rozpatrzone, będą powiadomione o terminie rozmowy drogą e-mailową.
Samodzielne Publiczne Pogotowie Ratunkowe w Pruszczu Gdańskim zastrzega sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami, przesunięcia terminu składania ofert lub odwołania naboru.
(1) Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U. UE L 119, s. 1)
OŚWIADCZENIE O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
25.09.2023r.
Pracodawca zapewnia:
- dobre warunki socjalne w nowej siedzibie,
- godziny pracy do ustalenia wg propozycji grafikowych.
- Bardzo dobre warunki finansowe indywidualnie do uzgodnienia z Dyrekcją SPPR.
Adres do korespondencji:
ul. Raciborskiego 2A, 83-000 Pruszcz Gdański lub na adres e-mail: sekretariat@pogotowiepruszcz.pl
OŚWIADCZENIE O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
25.09.2023r.
Posiadających:
· tytuł specjalisty w zakresie chirurgii ogólnej lub
· w trakcie specjalizacji lub
· lekarzy z I st. specjalizacji w zakresie chirurgii ogólnej
Pracodawca zapewnia:
· dobre warunki socjalne w nowej siedzibie,
· godziny pracy do ustalenia wg propozycji grafikowych.
Warunki finansowe oraz forma współpracy indywidualnie do uzgodnienia z Dyrekcją SPPR.
Wykaz wyłącznie doświadczenia zawodowego należy przesyłać do SPPR.
Adres do korespondencji:
ul. Raciborskiego 2A, 83-000 Pruszcz Gdański
lub skan na adres e-mail: sekretariat@pogotowiepruszcz.pl
OŚWIADCZENIE O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
25.09.2023r.
zgodnie z ustawą z dnia 8 września 2006r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym, lekarzem systemu może być:
a) Lekarz posiadający specjalizację lub tytuł specjalisty w dziedzinie: anestezjologii i intensywnej terapii, medycyny ratunkowej lub neurologii albo lekarz po drugim roku specjalizacji w tej dziedzinie, który kontynuuje szkolenie specjalizacyjne, lub
b) Lekarz posiadający specjalizację lub tytuł specjalisty w dziedzinie: chorób wewnętrznych kardiologii, chirurgii ogólnej, chirurgii dziecięcej, ortopedii i traumatologii narządu ruchu, ortopedii i traumatologii lub pediatrii, lub
c) Lekarz, który w ramach szkolenia specjalizacyjnego ukończył moduł podstawowy w dziedzinie: chorób wewnętrznych, pediatrii lub chirurgii ogólnej i kontynuuje lub zakończył szkolenie specjalizacyjne oraz uzyskał tytuł specjalisty.
Specjalizacje posiadające wspólny moduł podstawowy w zakresie:
- Chorób wewnętrznych (alergologia, angiologia, balneologia i medycyna fizykalna, choroby płuc, choroby wewnętrzne, diabetologia, endokrynologia, gastroenterologia, geriatria, hematologia, immunologia kliniczna, kardiologia, medycyna lotnicza, medycyna morska i tropikalna, medycyna paliatywna, medycyna pracy, nefrologia, onkologia kliniczna, reumatologia, toksykologia kliniczna, transfuzjologia kliniczna),
- Pediatrii (choroby płuc dzieci, endokrynologia i diabetologia dziecięca, gastroenterologia dziecięca, kardiologia dziecięca, nefrologia dziecięca, neonatologia, onkologia i hematologia dziecięca, pediatria, pediatria metaboliczna),
- Chirurgii ogólnej (chirurgia dziecięca, chirurgia klatki piersiowej, chirurgia naczyniowa, chirurgia ogólna, chirurgia onkologiczna, chirurgia plastyczna)
Pracodawca zapewnia:
- dobre warunki socjalne w nowej siedzibie,
- godziny pracy do ustalenia wg propozycji grafikowych.
Warunki finansowe oraz forma współpracy indywidualnie do uzgodnienia z Dyrekcją SPPR.
Wykaz wyłącznie doświadczenia zawodowego należy przesyłać do SPPR.
Adres do korespondencji:
ul. Raciborskiego 2A, 83-000 Pruszcz Gdański
lub skan na adres e-mail: sekretariat@pogotowiepruszcz.pl
OŚWIADCZENIE O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
21.09.2023 r.
(umowa cywilno – prawna)
Wymagania:
· dyplom pielęgniarki/pielęgniarza,
· aktualne prawo wykonywania zawodu pielęgniarki/pielęgniarza,
· ukończony kurs szczepień, leczenia ran oraz EKG,
· orientacja na pacjenta,
· wysoka kultura osobista,
· odpowiedzialność za wykonywaną pracę,
· umiejętność pracy w zespole,
· dyspozycyjność,
· sumienność i zaangażowanie,
Dodatkowo mile widziane:
· doświadczenie w pracy w Poradni Podstawowej Opieki Zdrowotnej
· szkolenie specjalizacyjne lub kurs kwalifikacyjny (lub w trakcie) w dziedzinie pielęgniarstwa: rodzinnego, lub środowiskowego, lub pediatrycznego, lub środowisko-rodzinnego lub zachowawczego lub promocji zdrowia i edukacji zdrowotnej
Zadania:
· praca w gabinecie zabiegowym,
· wykonywanie świadczeń pielęgnacyjno – leczniczych,
· przygotowywanie gabinetów,
· pobieranie materiału do badań diagnostycznych,
· prowadzenie dokumentacji medycznej pacjenta,
· współpraca z lekarzami,
· wykonywanie obowiązków z zachowaniem wysokiego standardu świadczonych usług.
Pracodawca zapewnia:
· dobre warunki socjalne w nowej siedzibie,
· godziny pracy do ustalenia wg propozycji grafikowych.
Warunki finansowe oraz forma zatrudnienia indywidualnie do uzgodnienia z Dyrekcją SPPR.
Aplikacje prosimy kierować do 30.09.2023 roku na adres e-mail: sekretariat@pogotowiepruszcz.pl .
Samodzielne Publiczne Pogotowie Ratunkowe w Pruszczu Gdańskim, zastrzega sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami lub w przypadku braku oświadczenia o przetwarzaniu danych osobowych odrzucenia złożonej oferty.
OŚWIADCZENIE O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
25.08.2023 r.
Samodzielne Publiczne Pogotowie Ratunkowe w Pruszczu Gdańskim poszukuje do współpracy:
Lekarzy systemu
zgodnie z ustawą z dnia 8 września 2006r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym, lekarzem systemu może być:
a) Lekarz posiadający specjalizację lub tytuł specjalisty w dziedzinie: anestezjologii i intensywnej terapii, medycyny ratunkowej lub neurologii albo lekarz po drugim roku specjalizacji w tej dziedzinie, który kontynuuje szkolenie specjalizacyjne, lub
b) Lekarz posiadający specjalizację lub tytuł specjalisty w dziedzinie: chorób wewnętrznych kardiologii, chirurgii ogólnej, chirurgii dziecięcej, ortopedii i traumatologii narządu ruchu, ortopedii i traumatologii lub pediatrii, lub
c) Lekarz, który w ramach szkolenia specjalizacyjnego ukończył moduł podstawowy w dziedzinie: chorób wewnętrznych, pediatrii lub chirurgii ogólnej i kontynuuje lub zakończył szkolenie specjalizacyjne oraz uzyskał tytuł specjalisty.
Specjalizacje posiadające wspólny moduł podstawowy w zakresie:
- Chorób wewnętrznych (alergologia, angiologia, balneologia i medycyna fizykalna, choroby płuc, choroby wewnętrzne, diabetologia, endokrynologia, gastroenterologia, geriatria, hematologia, immunologia kliniczna, kardiologia, medycyna lotnicza, medycyna morska i tropikalna, medycyna paliatywna, medycyna pracy, nefrologia, onkologia kliniczna, reumatologia, toksykologia kliniczna, transfuzjologia kliniczna),
- Pediatrii (choroby płuc dzieci, endokrynologia i diabetologia dziecięca, gastroenterologia dziecięca, kardiologia dziecięca, nefrologia dziecięca, neonatologia, onkologia i hematologia dziecięca, pediatria, pediatria metaboliczna),
- Chirurgii ogólnej (chirurgia dziecięca, chirurgia klatki piersiowej, chirurgia naczyniowa, chirurgia ogólna, chirurgia onkologiczna, chirurgia plastyczna)
Pracodawca zapewnia:
- dobre warunki socjalne w nowej siedzibie,
- godziny pracy do ustalenia wg propozycji grafikowych.
Warunki finansowe oraz forma współpracy indywidualnie do uzgodnienia z Dyrekcją SPPR.
Wykaz wyłącznie doświadczenia zawodowego należy przesyłać do SPPR.
Adres do korespondencji:
ul. Raciborskiego 2A, 83-000 Pruszcz Gdański
lub skan na adres e-mail: sekretariat@pogotowiepruszcz.pl
OŚWIADCZENIE O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
29.06.2023 r.
Samodzielne Publiczne Pogotowie Ratunkowe w Pruszczu Gdańskim zatrudni:
Pielęgniarkę/ Pielęgniarza Podstawowej Opieki Zdrowotnej/Nocnej i świątecznej Opieki Zdrowotnej (umowa cywilno – prawna)
oraz
Pielęgniarkę/ Pielęgniarza do Poradni Chirurgii Ogólnej (umowa cywilno – prawna)
Wymagania:
Dodatkowo mile widziane:
Zadania:
Pracodawca zapewnia:
Warunki finansowe oraz forma zatrudnienia indywidualnie do uzgodnienia z Dyrekcją SPPR.
Aplikacje prosimy kierować do 31 lipca 2023 roku na adres e-mail: sekretariat@pogotowiepruszcz.pl .
Samodzielne Publiczne Pogotowie Ratunkowe w Pruszczu Gdańskim, zastrzega sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami lub w przypadku braku oświadczenia o przetwarzaniu danych osobowych odrzucenia złożonej oferty.
OŚWIADCZENIE O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
27.06.2023 r.
Samodzielne Publiczne Pogotowie Ratunkowe w Pruszczu Gdańskim zatrudni do świadczenia usług zdrowotnych:
Lekarzy w Nocnej i Świątecznej Opiece Zdrowotnej
Oczekujemy:
Pracodawca zapewnia:
Warunki finansowe oraz forma współpracy indywidualnie do uzgodnienia z Dyrekcją SPPR.
Osoby zainteresowane zapraszamy do współpracy, prosimy o kontakt:
OŚWIADCZENIE O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
27.06.2023 r.
Samodzielne Publiczne Pogotowie Ratunkowe w Pruszczu Gdańskim poszukuje do współpracy:
Lekarzy systemu
zgodnie z ustawą z dnia 8 września 2006r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym, lekarzem systemu może być:
a) Lekarz posiadający specjalizację lub tytuł specjalisty w dziedzinie: anestezjologii i intensywnej terapii, medycyny ratunkowej lub neurologii albo lekarz po drugim roku specjalizacji w tej dziedzinie, który kontynuuje szkolenie specjalizacyjne, lub
b) Lekarz posiadający specjalizację lub tytuł specjalisty w dziedzinie: chorób wewnętrznych kardiologii, chirurgii ogólnej, chirurgii dziecięcej, ortopedii i traumatologii narządu ruchu, ortopedii i traumatologii lub pediatrii, lub
c) Lekarz, który w ramach szkolenia specjalizacyjnego ukończył moduł podstawowy w dziedzinie: chorób wewnętrznych, pediatrii lub chirurgii ogólnej i kontynuuje lub zakończył szkolenie specjalizacyjne oraz uzyskał tytuł specjalisty.
Specjalizacje posiadające wspólny moduł podstawowy w zakresie:
- Chorób wewnętrznych (alergologia, angiologia, balneologia i medycyna fizykalna, choroby płuc, choroby wewnętrzne, diabetologia, endokrynologia, gastroenterologia, geriatria, hematologia, immunologia kliniczna, kardiologia, medycyna lotnicza, medycyna morska i tropikalna, medycyna paliatywna, medycyna pracy, nefrologia, onkologia kliniczna, reumatologia, toksykologia kliniczna, transfuzjologia kliniczna),
- Pediatrii (choroby płuc dzieci, endokrynologia i diabetologia dziecięca, gastroenterologia dziecięca, kardiologia dziecięca, nefrologia dziecięca, neonatologia, onkologia i hematologia dziecięca, pediatria, pediatria metaboliczna),
- Chirurgii ogólnej (chirurgia dziecięca, chirurgia klatki piersiowej, chirurgia naczyniowa, chirurgia ogólna, chirurgia onkologiczna, chirurgia plastyczna)
Pracodawca zapewnia:
- dobre warunki socjalne w nowej siedzibie,
- godziny pracy do ustalenia wg propozycji grafikowych.
Warunki finansowe oraz forma współpracy indywidualnie do uzgodnienia z Dyrekcją SPPR.
Wykaz wyłącznie doświadczenia zawodowego należy przesyłać do SPPR.
Adres do korespondencji:
ul. Raciborskiego 2A, 83-000 Pruszcz Gdański
lub skan na adres e-mail: sekretariat@pogotowiepruszcz.pl
OŚWIADCZENIE O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
NABÓR ZAKOŃCZONY
Samodzielne Publiczne Pogotowie Ratunkowe w Pruszczu Gdańskim zaprasza do składania ofert na stanowisko:
1. Zakres zadań i obowiązków :
Ø obsługa organizacyjna i kancelaryjna biura SPPR,
Ø serwis i obsługa spotkań Rady Społecznej,
Ø pomoc przy organizowaniu zebrań z pracownikami, telekonferencji z podmiotami zewnętrznymi,
Ø przygotowywanie projektów pism i odpowiedzi w ramach prowadzonej działalności podmiotu
Ø nadzór nad realizacją obowiązujących procedur w SPPR pod względem zgodności z przepisami prawa,
Ø nadzór nad sprawnością funkcjonowania zakładu pod względem administracyjnym i gospodarczym,
Ø przygotowywanie aktualizacji wewnętrznych aktów normatywnych zakładu (zarządzenia) we współpracy z Radcą prawnym jednostki,
Ø prowadzenie i nadzór rejestrów Samodzielnego Publicznego Pogotowia Ratunkowego,
Ø aktualizacja dokumentacji statutowej i organizacyjnej zakładu,
Ø współpraca przy przygotowaniu konkursów ofert dotyczących zawierania umów o udzielenie zamówienia na świadczenia zdrowotne,
Ø współpraca w przygotowaniu dokumentacji dotyczącej zamówień publicznych,
Ø sporządzanie dokumentów dotyczących organizacji zakładu i innych rejestrów zakładu,
Ø monitorowanie zmian w obowiązującym stanie prawnym przy udziale radcy prawnego jednostki,
Ø prowadzenie rejestru oraz nadzór nad kompletowaniem, zabezpieczeniem dokumentacji medycznej w przypadku jej udostępniania instytucjom takim jak: Policja, Sądy, Prokuratura,
Ø prowadzenie rejestru skarg,
Ø monitorowanie i nadzór wykonania wystąpień i decyzji pokontrolnych przez komórki organizacyjne SPPR,
Ø sporządzanie planów, ryzyk i sprawozdań z realizacji celów i zadań oraz sposobu ich monitorowania w SPPR na potrzeby dyrekcji,
Ø udział w zespołach zadaniowych/komisjach powołanych zarządzeniami dyrektora,
Ø nadzór nad prowadzeniem terminowej sprawozdawczości w zakresach, jakie obowiązują SPPR, a w szczególności do NFZ,
Ø inne zadania w razie potrzeby, a nie wymienione w ramach powierzonych kompetencji, związane z wykonywaniem zadań i obowiązków służbowych.
2. Oczekiwania:
Ø preferowane wykształcenie wyższe – np. zarządzanie, administracja, inne wyższe a mogące mieć zastosowanie na tym stanowisku,
Ø mile widziane doświadczenie,
Ø umiejętność obsługi komputera, pakietu MS Office,
Ø umiejętność pracy w zespole oraz kierowanie zespołem w razie potrzeby,
Ø umiejętność dobrej organizacji pracy własnej,
Ø umiejętność radzenia sobie z kilkoma zadaniami w jednym czasie, praca w szybkim tempie i zmiennym środowisku,
Ø wysoka odporność na stres,
Ø dyskrecja,
Ø wysoka kultura osobista
3. Pracodawca oferuje:
Ø stabilne wynagrodzenie,
Ø praca od pn.- pt. w godzinach 7 – 15,
Ø dobre warunki socjalne,
CV wraz z Oświadczeniem o przetwarzaniu danych osobowych, należy przesyłać do 30 czerwca 2023 roku na adres e-mail: sekretariat@pogotowiepruszcz.pl
Oferty, które wpłyną po terminie nie będą brane pod uwagę.
Samodzielne Publiczne Pogotowie Ratunkowe w Pruszczu Gdańskim, zastrzega sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi oferentami. W przypadku braku oświadczenia o przetwarzaniu danych osobowych, taka oferta nie będzie brana pod uwagę.
OŚWIADCZENIE O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
NABÓR ZAKOŃCZONY
Koordynator/koordynatorka personelu medycznego
Zakres obowiązków:
Wymagania
SPPR oferuje:
Zatrudnienie:
Wymagane dokumenty:
Aplikacje prosimy kierować do dnia 23 czerwca 2023 r. na adres mailowy:
sekretariat@pogotowiepruszcz.pl
Informacje o SPPR zawiera strona internetowa:
Samodzielne Publiczne Pogotowie Ratunkowe w Pruszczu Gdańskim zastrzega sobie prawo do kontaktu z wybranymi osobami, CV kandydatów nierozpatrzone w danym procesie rekrutacji są przechowywane przez okres 6 miesięcy na potrzeby kolejnych procesów rekrutacji. Po tym okresie są trwale usuwane, a dane osobowe kandydatów nie są przetwarzane w żadnym innym celu. Prosimy o dołączenie do przesyłanych dokumentów aplikacyjnych klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb aktualnego i przyszłych procesów rekrutacji podanych w CV przez Samodzielne Publiczne Pogotowie Ratunkowe w Pruszczu Gdańskim, ul Mariana Raciborskiego 2A, 83-000 Pruszcz Gdański łącznie z wizerunkiem, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE”.
NABÓR ZAKOŃCZONY
Samodzielne Publiczne Pogotowie Ratunkowe w Pruszczu Gdańskim, zatrudni do pracy:
Lekarzy specjalistów w zakresie medycyny rodzinnej, pediatrii lub chorób wewnętrznych uprawnionych do zbierania deklaracji
Pracodawca zapewnia:
Bardzo dobre warunki finansowe indywidualnie do uzgodnienia z Dyrekcją SPPR.
Aplikacje prosimy kierować do 22 maja 2023 roku na adres e-mail: sekretariat@pogotowiepruszcz.pl
NABÓR ZAKOŃCZONY
Samodzielne Publiczne Pogotowie Ratunkowe w Pruszczu Gdańskim zatrudni lekarzy do świadczenia usług zdrowotnych:
w Nocnej i Świątecznej Opiece Zdrowotnej
Oczekujemy:
Pracodawca zapewnia:
Warunki finansowe oraz forma współpracy indywidualnie do uzgodnienia z Dyrekcją SPPR.
Osoby zainteresowane zapraszamy do współpracy, prosimy o kontakt:
Aplikacje prosimy kierować do 22 maja 2023 roku na adres e-mail: sekretariat@pogotowiepruszcz.pl
NABÓR ZAKOŃCZONY
Samodzielne Publiczne Pogotowie Ratunkowe w Pruszcz Gdańskim zatrudni
Pielęgniarkę/ Pielęgniarza Podstawowej Opieki Zdrowotnej (umowa cywilno – prawna)
oraz
Pielęgniarkę/ Pielęgniarza do Poradni Chirurgii Ogólnej (umowa cywilno – prawna)
Wymagania:
Dodatkowo mile widziane:
Zadania:
Pracodawca zapewnia:
Warunki finansowe oraz forma zatrudnienia indywidualnie do uzgodnienia z Dyrekcją SPPR.
Aplikacje prosimy kierować do 22 maja 2023 roku na adres e-mail: sekretariat@pogotowiepruszcz.pl .
Samodzielne Publiczne Pogotowie Ratunkowe w Pruszczu Gdańskim, zastrzega sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami lub w przypadku braku oświadczenia o przetwarzaniu danych osobowych odrzucenia złożonej oferty.
Ogłoszenie NIEAKTUALNE
Koordynator/koordynatorka personelu medycznego
Zakres obowiązków:
1. Organizacja, kierowanie i nadzór pracy podległego personelu
2. Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem gabinetów medycznych
3. Określenie potrzeb dotyczących zasobów personelu oraz zapewnienie personelu niezbędnego do sprawnego działania placówki
4. Sprawna obsługa komputera i urządzeń biurowych
5. Nadzór nad prawidłowym wprowadzaniem danych do systemu ewidencjonującego wykonywane świadczenia medyczne w NFZ, niezbędne do ich prawidłowego rozliczenia oraz nadzór nad prawidłowym wykonaniem kontraktów
6. Sporządzanie wymaganych sprawozdań kwartalnych, rocznych
7. Planowanie, zarządzanie grafikami i czasem pracy zgodnie z potrzebami SPPR
8. Zapewnienie wysokiego poziomu satysfakcji pacjentów z udzielanych świadczeń medycznych
9. Monitorowanie, ocena i analiza jakości usług
10. Podejmowanie działań korygujących i naprawczych, proponowanie nowych rozwiązań na rzecz usprawniania organizacji pracy i jakości opieki
11. Koordynowanie obiegu dokumentów i zapewnienie właściwego przepływu informacji w placówce
12. Nadzór nad realizacją zadań w zakresie prowadzenia dokumentacji medycznej, przestrzegania praw pacjenta, dbania o prawidłowe zabezpieczenie placówki w leki, materiały medyczne, sprzęt medyczny, środki dezynfekcyjne, zgłaszanie wniosków dotyczących niezbędnego wyposażenia w sprzęt medyczny
13. Nadzór nad harmonogramem serwisu sprzętu i aparatury medycznej
14. Nadzorowanie stanu sanitarno-higienicznego placówki, ambulansów i wszystkich lokalizacji
15. Podejmowanie działań w zakresie rozwoju podległego zespołu poprzez planowanie i realizację szkoleń
16. Udział w komisjach i zespołach zadaniowych
17. Budowanie pozytywnego wizerunku firmy
18. Znajomość przepisów MZ i NFZ.
19. Współuczestnictwo w planowaniu planu/strategii rozwoju SPPR
Wymagania
SPPR oferuje:
Zatrudnienie:
Wymagane dokumenty:
Aplikacje prosimy kierować do dnia 15 marca 2023 r. na adres mailowy: sekretariat@pogotowiepruszcz.pl
Informacje o SPPR zawiera strona internetowa: www.pogotowiepruszcz.pl
Samodzielne Publiczne Pogotowie Ratunkowe w Pruszczu Gdańskim zastrzega sobie prawo do kontaktu z wybranymi osobami, CV kandydatów nierozpatrzone w danym procesie rekrutacji są przechowywane przez okres 6 miesięcy na potrzeby kolejnych procesów rekrutacji. Po tym okresie są trwale usuwane, a dane osobowe kandydatów nie są przetwarzane w żadnym innym celu. Prosimy o dołączenie do przesyłanych dokumentów aplikacyjnych klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb aktualnego i przyszłych procesów rekrutacji podanych w CV przez Samodzielne Publiczne Pogotowie Ratunkowe w Pruszczu Gdańskim, ul Mariana Raciborskiego 2A, 83-000 Pruszcz Gdański łącznie z wizerunkiem, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE”.
Ogłoszenie NIEAKTUALNE
Samodzielne Publiczne Pogotowie Ratunkowe w Pruszczu Gdańskim, ul. Prof. M. Raciborskiego 2A
zatrudni do pracy na stanowisko:
Sprzątaczki/Sprzątacza
Pracodawca zapewnia:
1) pełen etat,
2) godziny pracy wg harmonogramu,
3) dobre warunki finansowe indywidualnie do uzgodnienia z Dyrekcją SPPR.
Szczegółowe warunki do zapoznania w siedzibie SPPR.
Kontakt telefoniczny: 58 773- 30- 30 ; e-mail: sekretariat@pogotowiepruszcz.pl
Osoby zainteresowane prosimy o kontakt do dnia: 13.03.2023 r.
Samodzielne Publiczne Pogotowie Ratunkowe w Pruszczu Gdańskim, zastrzega sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami lub w przypadku braku oświadczenia o przetwarzaniu danych osobowych odrzucenia złożonej oferty.
Data ogłoszenia: 17.02.2023 r.
Ogłoszenie NIEAKTUALNE
Samodzielne Publiczne Pogotowie Ratunkowe w Pruszczu Gdańskim, ul. Prof. M. Raciborskiego 2A
zatrudni do pracy na stanowisko:
Sprzątaczki/Sprzątacza
Pracodawca zapewnia:
Szczegółowe warunki do zapoznania w siedzibie SPPR.
Kontakt telefoniczny: 58 773- 30- 30 ; e-mail: sekretariat@pogotowiepruszcz.pl
Samodzielne Publiczne Pogotowie Ratunkowe w Pruszczu Gdańskim, zastrzega sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami lub w przypadku braku oświadczenia o przetwarzaniu danych osobowych odrzucenia złożonej oferty.
Data ogłoszenia: 29.12.2022 r.