Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies klikając przycisk Ustawienia. Aby dowiedzieć się więcej zachęcamy do zapoznania się z Polityką Cookies oraz Polityką Prywatności.
Ustawienia

Szanujemy Twoją prywatność. Możesz zmienić ustawienia cookies lub zaakceptować je wszystkie. W dowolnym momencie możesz dokonać zmiany swoich ustawień.

Niezbędne pliki cookies służą do prawidłowego funkcjonowania strony internetowej i umożliwiają Ci komfortowe korzystanie z oferowanych przez nas usług.

Pliki cookies odpowiadają na podejmowane przez Ciebie działania w celu m.in. dostosowania Twoich ustawień preferencji prywatności, logowania czy wypełniania formularzy. Dzięki plikom cookies strona, z której korzystasz, może działać bez zakłóceń.

Więcej

Tego typu pliki cookies umożliwiają stronie internetowej zapamiętanie wprowadzonych przez Ciebie ustawień oraz personalizację określonych funkcjonalności czy prezentowanych treści.

Dzięki tym plikom cookies możemy zapewnić Ci większy komfort korzystania z funkcjonalności naszej strony poprzez dopasowanie jej do Twoich indywidualnych preferencji. Wyrażenie zgody na funkcjonalne i personalizacyjne pliki cookies gwarantuje dostępność większej ilości funkcji na stronie.

Więcej

Analityczne pliki cookies pomagają nam rozwijać się i dostosowywać do Twoich potrzeb.

Cookies analityczne pozwalają na uzyskanie informacji w zakresie wykorzystywania witryny internetowej, miejsca oraz częstotliwości, z jaką odwiedzane są nasze serwisy www. Dane pozwalają nam na ocenę naszych serwisów internetowych pod względem ich popularności wśród użytkowników. Zgromadzone informacje są przetwarzane w formie zanonimizowanej. Wyrażenie zgody na analityczne pliki cookies gwarantuje dostępność wszystkich funkcjonalności.

Więcej

Dzięki reklamowym plikom cookies prezentujemy Ci najciekawsze informacje i aktualności na stronach naszych partnerów.

Promocyjne pliki cookies służą do prezentowania Ci naszych komunikatów na podstawie analizy Twoich upodobań oraz Twoich zwyczajów dotyczących przeglądanej witryny internetowej. Treści promocyjne mogą pojawić się na stronach podmiotów trzecich lub firm będących naszymi partnerami oraz innych dostawców usług. Firmy te działają w charakterze pośredników prezentujących nasze treści w postaci wiadomości, ofert, komunikatów mediów społecznościowych.

Więcej

Oferty Pracy

06.02.2025r.

Samodzielne Publiczne Pogotowie Ratunkowe w Pruszczu Gdańskim

 ogłasza nabór na stanowisko:

Pielęgniarki/Pielęgniarza Podstawowej Opieki Zdrowotnej/Gabinetu Szczepień

(umowa cywilno – prawna)

Wymagania:

· dyplom pielęgniarki/pielęgniarza,

· aktualne prawo wykonywania zawodu pielęgniarki/pielęgniarza,

· zaświadczenie właściwej OIPiP o wpisie do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą,

· aktualne zaświadczenie o niekaralności w pełnym zakresie z Krajowego Rejestru Karnego, wystawione nie później niż 6 m-cy przed terminem złożenia dokumentów, 

· ukończony kurs szczepień, leczenia ran oraz EKG,

· wysoka kultura osobista oraz dobra organizacja pracy własnej,

· odpowiedzialność za wykonywaną pracę,

· umiejętność pracy w zespole,

· dyspozycyjność,

· sumienność i zaangażowanie.

Dodatkowo mile widziane: 

· doświadczenie w pracy w Poradni Podstawowej Opieki Zdrowotnej,

· doświadczenie w pracy w Gabinecie Szczepień,

· szkolenie specjalizacyjne lub kurs kwalifikacyjny (lub w trakcie) w dziedzinie pielęgniarstwa: rodzinnego, środowiskowego, pediatrycznego, środowisko-rodzinnego, zachowawczego, promocji zdrowia i edukacji zdrowotnej.

Zadania:

· praca w gabinecie zabiegowym,

· wykonywanie świadczeń pielęgnacyjno – leczniczych,

· przygotowywanie gabinetu,

· pobieranie materiału do badań diagnostycznych,

· prowadzenie dokumentacji medycznej pacjenta,

· współpraca z lekarzami,

· wykonywanie obowiązków z zachowaniem wysokiego standardu świadczonych usług.

Pracodawca zapewnia:

· dobre warunki socjalne,

· godziny pracy do ustalenia wg propozycji grafikowych.

Warunki finansowe oraz forma zatrudnienia indywidualnie do uzgodnienia z Dyrekcją SPPR.

Sposób składania dokumentów:

1.       Dokumenty z dopiskiem „Oferta pracy – Pielęgniarka/Pielęgniarz Podstawowej Opieki Zdrowotnej/Gabinet Szczepień" należy przesyłać na adres e-mail: sekretariat@pogotowiepruszcz.pl  

2.      Osoby, których oferty zostaną pozytywnie rozpatrzone, będą powiadomione o terminie rozmowy drogą e-mailową.

Samodzielne Publiczne Pogotowie Ratunkowe w Pruszczu Gdańskim, zastrzega sobie prawo  do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami, przesunięcia terminu składania ofert lub odwołania naboru.

..............................................................................................................................................................................................................

NABÓR ZAKOŃCZONY

23.07.2024r.

Samodzielne Publiczne Pogotowie Ratunkowe w Pruszczu Gdańskim

poszukuje kandydatki na stanowisko: specjalisty ds. techniczno - logistycznych

zatrudnienie w oparciu o etat: umowa o pracę - na zastępstwo

Oczekiwania:

·         wykształcenie techniczne (mile widziane wyższe),

·         biegła umiejętność obsługi komputera, w tym pakietu MS Office,

·         rozwinięte umiejętności analityczne,

·         samodzielność i dokładność w realizacji powierzonych zadań,

·         bardzo dobra organizacja pracy, 

·         umiejętność pracy w zespole,

·         umiejętność radzenia sobie z wielozadaniowością, 

·         dokładność, odpowiedzialność, komunikatywność,

·         odporność na stres, 

·         dyspozycyjność,

·         sumienność, 

Zakres obowiązków:

·         Planowanie, realizowanie i nadzór nad zamówieniami, obrotem w magazynie

·         Nadzór nad sprawnością działania wszelkich urządzeń technicznych i aparatury medycznej, ustalanie terminów 

·         Nadzór nad flotą w zakresie ich sprawności, napraw, likwidacji szkód itp.

·         Odpowiedzialność za przeglądy, terminy, paszporty, naprawy

·         Zamawianie, zakup materiałów, produktów i surowców zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie

·         Współpraca z klientami oraz dostawcami współpracującymi z SPPR

·         Organizacja transportu zamawianych towarów i nadzór nad ich wprowadzeniem do obrotu, magazynu

·         Organizacja przeglądów serwisowych, awarie budynku, zgłaszanie szkód

·         Współpraca przy zp w nadzorowanym obszarze 

·         Nadzór nad składnicą akt w zakresie wymogów – temperatura, wilgotność

·         Inne w zakresie posiadanych kompetencji i umiejętności zgodnych z wykształceniem

Wymagane dokumenty:

Życiorys zawodowy (CV),
·         oświadczenie o wyrażeniu zgody kandydata do pracy w Samodzielnym Publicznym Pogotowiu Ratunkowym w Pruszczu Gdańskim na przetwarzanie danych osobowych zawartych w CV o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO[1],

·         zaświadczenie o niekaralności,

·         zaświadczenie z rejestru sprawców przestępstw na tle seksualnym [2].

Sposób składania dokumentów:

  1. dokumenty z dopiskiem „Oferta pracy –specjalista ds. techniczno - logistycznych” należy przesyłać na adres e-mail: sekretariat@pogotowiepruszcz.pl w terminie do 26 sierpnia 2024 r.
  2. osoby, których oferty zostaną pozytywnie rozpatrzone, będą powiadomione o terminie rozmowy drogą  e-mailową.

Samodzielne Publiczne Pogotowie Ratunkowe w Pruszczu Gdańskim zastrzega sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami, przesunięcia terminu składania ofert lub odwołania naboru. 

[1] Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku  z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U. UE L 119, s. 1) .
[2] Ustawa o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym z dnia 13.05.2016r. (Dz. U. 2023 poz. 1606 oraz § 10 ust. 1 pkt. 2).

 

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

NABÓR ZAKOŃCZONY

27.06.2024r.

Samodzielne Publiczne Pogotowie Ratunkowe w Pruszczu Gdańskim

poszukuje kandydatki na stanowisko: referent ds. rozliczeń kontraktów medycznych

zatrudnienie w oparciu o etat: umowa o pracę 

Oczekiwania:

·         znajomość przepisów ustawy o działalności leczniczej, Ustawy o prawach i Rzeczniku Praw Pacjenta, Rozporządzeń MZ o świadczeniach gwarantowanych i zarządzeń Prezesa NFZ,

·         rozwinięte umiejętności analityczne,

·          samodzielność i dokładność w realizacji powierzonych zadań,

·         umiejętność radzenia sobie z wielozadaniowością, 

·         wykształcenie średnie,

·         biegła umiejętność obsługi komputera, w tym pakietu MS Office,

·         dokładność, odpowiedzialność, komunikatywność,

·         bardzo dobra organizacja pracy, 

·         odporność na stres, 

·         umiejętność pracy w zespole,

·         dyspozycyjność,

·         sumienność, 

Zakres obowiązków:

·         rozliczanie świadczeń zdrowotnych w ramach umów z płatnikami,

·         wykonywanie zestawień statystyki wykonanych świadczeń/procedur opieki zdrowotnej  w wymiarze ogólnym, rozliczeniowym oraz przekrojowym,

·         obsługa systemów NFZ w zakresie realizacji i rozliczania świadczeń /procedury medyczne,

·         prowadzenie korespondencji z płatnikami, związanej z realizacją zawartych umów, 

·         udział w zespołach zadaniowych w przygotowywaniu ofert do NFZ i innych,

Wymagane dokumenty:

Życiorys zawodowy (CV),
·         oświadczenie o wyrażeniu zgody kandydata do pracy w Samodzielnym Publicznym Pogotowiu Ratunkowym w Pruszczu Gdańskim na przetwarzanie danych osobowych zawartych w CV  o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO[1],

·         zaświadczenie o niekaralności,

·         zaświadczenie z rejestru sprawców przestępstw na tle seksualnym [2].

Sposób składania dokumentów:


dokumenty z dopiskiem „Oferta pracy – referent ds. rozliczeń kontraktów medycznych” należy przesyłać na adres e-mail: sekretariat@pogotowiepruszcz.pl w terminie do 15 lipca 2024 r. osoby, których oferty zostaną pozytywnie rozpatrzone, będą powiadomione o terminie rozmowy drogą e-mailową.
Samodzielne Publiczne Pogotowie Ratunkowe w Pruszczu Gdańskim zastrzega sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami, przesunięcia terminu składania ofert lub odwołania naboru. 

 

[1] Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku  z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U. UE L 119, s. 1) .
[2] Ustawa o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym z dnia 13.05.2016r. (Dz. U. 2023 poz. 1606 oraz § 10 ust. 1 pkt. 2).

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

NABÓR ZAKOŃCZONY

27.06.2024r.

Samodzielne Publiczne Pogotowie Ratunkowe w Pruszczu Gdańskim

poszukuje kandydatki na stanowisko: rejestratorki medycznej 

zatrudnienie w oparciu o umowę cywilno-prawną tj. zlecenie lub jednoosobową działalność gospodarczą (średnio 100 godzin w miesiącu wg zapotrzebowania zgodnie z grafikiem pracy)

Mile widziany student/studentka

Oczekiwania:

·         wykształcenie średnie,

·         biegła umiejętność obsługi komputera, w tym pakietu MS Office,

·         profesjonalne i życzliwe podejście do Pacjenta,

·         dokładność, odpowiedzialność, komunikatywność,

·         bardzo dobra organizacja pracy, 

·         odporność na stres, 

·         umiejętność pracy w zespole,

·         dyspozycyjność,

·         sumienność, 

·         empatia, wysoka kultura osobista.

Zakres obowiązków:

·         rejestracja wizyt pacjentów zgodnie z obowiązującymi przepisami,

·         organizowanie prawidłowego obiegu dokumentacji medycznej oraz jej archiwizacja,

·         obsługa programu do rejestracji pacjentów,

·         przygotowywanie dokumentacji medycznej,

·         udzielanie kompleksowej i rzetelnej informacji na temat zasad funkcjonowania poradni oraz świadczonych przez nią usług medycznych,

·         obsługa urządzeń biurowych,

·         dbanie o budowanie zaufania wśród pacjentów i bezpieczeństwo związane z poufnością informacji i ochroną danych osobowych i medycznych pacjentów,

·         budowanie zaufania wśród pacjentów oraz dobrego wizerunku przychodni,

Wymagane dokumenty:

Życiorys zawodowy (CV),
·         oświadczenie o wyrażeniu zgody kandydata do pracy w Samodzielnym Publicznym Pogotowiu Ratunkowym w Pruszczu Gdańskim na przetwarzanie danych osobowych zawartych w CV  o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO[1] ,

·         zaświadczenie o niekaralności,

·         zaświadczenie z rejestru sprawców przestępstw na tle seksualnym [2].

Sposób składania dokumentów:
dokumenty z dopiskiem „Oferta pracy – Rejestratorka medyczna” należy przesyłać na adres e-mail: sekretariat@pogotowiepruszcz.pl w terminie do 15 lipca 2024 r.
osoby, których oferty zostaną pozytywnie rozpatrzone, będą powiadomione o terminie rozmowy drogą e-mailową.
Samodzielne Publiczne Pogotowie Ratunkowe w Pruszczu Gdańskim zastrzega sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami, przesunięcia terminu składania ofert lub odwołania naboru. 


[1] Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku  z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U. UE L 119, s. 1)
[2] Ustawa o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym z dnia 13.05.2016r. (Dz. U. 2023 poz. 1606 oraz § 10 ust. 1 pkt. 2).

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

NABÓR ZAKOŃCZONY

09.05.2024r.                                                                    

Samodzielne Publiczne Pogotowie Ratunkowe w Pruszczu Gdańskim 

ogłasza nabór na stanowisko koordynator/koordynatorki personelu medycznego 

Forma zatrudnienia -  do uzgodnienia z pracodawcą 

Wymagania konieczne:

1.       Wykształcenie wyższe medyczne, mające zastosowanie na powyższym stanowisku,

2.       Doświadczenie w zawodzie medycznym minimum 5 lat,

3.       Znajomość ustawy o działalności leczniczej,

4.       Sprawna obsługa komputera i urządzeń biurowych,

5.       Dobra znajomość programów pakietu Office,

6.       Umiejętność sprawnego poruszania się w przepisach Ministerstwa Zdrowia i NFZ.

 

Preferowane, dodatkowe umiejętności: 

·         Umiejętność zarządzania zespołem pracowników i umiejętność współpracy z pracownikami administracji,

·         Wysokie zdolności organizacyjne, samodzielność wykonywania obowiązków, dokładność w działaniu,

·         Bardzo dobra organizacja pracy oraz umiejętność planowania i doskonalenia organizacji pracy,

·         Umiejętność dostosowywania się do dynamicznego i rozwijającego się otoczenia,

·         Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne, wysoka kultura osobista,

·         Wysoka odporność na stres,

·         Chęć i motywacja do ciągłego doskonalenia wiedzy w zakresie zarządzanego obszaru  oraz umiejętności menedżerskich,

·         Prawo jazdy kat. B.

Ogólny zakres obowiązków:

·         Planowanie, organizacja, kierowanie i nadzór pracy podległego personelu,

·         Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem gabinetów medycznych,

·         Określenie potrzeb dotyczących zasobów personelu oraz zapewnienie personelu niezbędnego do sprawnego działania placówki,

·         Nadzór nad prawidłowym wprowadzaniem danych do systemu ewidencjonującego wykonywane świadczenia medyczne,

·         Nadzór nad prawidłowym wykonaniem kontraktów,

·         Sporządzanie wymaganych sprawozdań kwartalnych, rocznych,

·         Planowanie, zarządzanie grafikami i ewidencją czasu pracy zgodnie z potrzebami SPPR i w porozumieniu z działem kadr,

·         Zapewnienie wysokiego poziomu satysfakcji pacjentów z udzielanych świadczeń medycznych,

·         Monitorowanie, ocena i analiza jakości usług,

·         Podejmowanie działań korygujących i naprawczych zgodnie z prowadzoną polityką jakości/  kontrolą zarządczą,

·         Proponowanie nowych rozwiązań na rzecz usprawniania organizacji pracy i jakości opieki,

·         Nadzór nad realizacją zadań w zakresie prowadzenia dokumentacji medycznej, przestrzegania praw pacjenta,

·         Współpraca z stanowiskami odpowiedzialnymi za zabezpieczenie placówki w leki, materiały medyczne, sprzęt medyczny, środki dezynfekcyjne, zgłaszanie wniosków dotyczących niezbędnego wyposażenia w sprzęt medyczny,

·         Nadzorowanie stanu sanitarno-higienicznego placówki, ambulansów we wszystkich lokalizacjach,

·         Podejmowanie działań w zakresie rozwoju podległego personelu medycznego poprzez planowanie i realizację szkoleń,

·         Udział w komisjach i zespołach zadaniowych,

·         Budowanie pozytywnego wizerunku firmy,

·         Współuczestnictwo w planowaniu planu/strategii rozwoju SPPR.

Wymagane dokumenty: 

·         CV z opisem przebiegu pracy zawodowej,

·         Podanie o przyjęcie do pracy,

·         oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w CV o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO[1],

·         zaświadczenie o niekaralności.

Sposób składania dokumentów: 

Dokumenty z dopiskiem „Oferta pracy – koordynator/koordynatorka personelu medycznego” należy przesyłać na adres e-mail:  sekretariat@pogotowiepruszcz.pl w terminie do dnia 20 maja 2024 r.

 

Samodzielne Publiczne Pogotowie Ratunkowe w Pruszczu Gdańskim zastrzega sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami, przesunięcia terminu składania ofert lub odwołania naboru. CV kandydatów nierozpatrzone w danym procesie rekrutacji są przechowywane przez okres 6 miesięcy na potrzeby kolejnych procesów rekrutacji. Po tym okresie są trwale usuwane, a dane osobowe kandydatów nie są przetwarzane w żadnym innym celu. Prosimy o dołączenie do przesyłanych dokumentów aplikacyjnych klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb aktualnego i przyszłych procesów rekrutacji podanych w CV przez Samodzielne Publiczne Pogotowie Ratunkowe w Pruszczu Gdańskim, ul Mariana Raciborskiego 2A, 83-000 Pruszcz Gdański łącznie z wizerunkiem, zgodnie.

 


 
[1] Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE” (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE L 119, s.1)

OŚWIADCZENIE O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH.pdf

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

NABÓR ZAKOŃCZONY

18.03.2024r.                    

Samodzielne Publiczne Pogotowie Ratunkowe w Pruszczu Gdańskim

poszukuje kandydatki na stanowisko: rejestratorki medycznej 

zatrudnienie w oparciu o umowę cywilno-prawną tj. zlecenie lub jednoosobową działalność gospodarczą 

(średnio 100 godzin w miesiącu wg zapotrzebowania zgodnie z grafikiem pracy)

 

Mile widziany student/studentka

Oczekiwania:

·         wykształcenie minimum średnie,

·         biegła umiejętność obsługi komputera, w tym pakietu MS Office,

·         profesjonalne i życzliwe podejście do Pacjenta,

·         dokładność, odpowiedzialność, komunikatywność,

·         bardzo dobra organizacja pracy, 

·         odporność na stres, 

·         umiejętność pracy w zespole,

·         dyspozycyjność,

·         sumienność, 

·         empatia, wysoka kultura osobista.

Zakres obowiązków:

·         rejestracja wizyt pacjentów (bezpośrednio w placówce i telefonicznie),

·         organizowanie prawidłowego obiegu dokumentacji medycznej oraz jej archiwizacja,

·         obsługa programu do rejestracji pacjentów,

·         przygotowywanie dokumentacji medycznej,

·         udzielanie kompleksowej i rzetelnej informacji na temat zasad funkcjonowania poradni oraz świadczonych przez nią usług medycznych,

·         obsługa urządzeń biurowych,

·      dbanie o budowanie zaufania wśród pacjentów i bezpieczeństwo związane z poufnością informacji i ochroną danych osobowych i medycznych pacjentów,

·         budowanie zaufania wśród pacjentów oraz dobrego wizerunku przychodni,

Wymagane dokumenty:

Życiorys zawodowy (CV),
·         oświadczenie o wyrażeniu zgody kandydata do pracy w Samodzielnym Publicznym Pogotowiu Ratunkowym w Pruszczu Gdańskim na przetwarzanie danych osobowych zawartych w CV o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO[1] .

Sposób składania dokumentów:
1. dokumenty z dopiskiem „Oferta pracy – Rejestratorka medyczna” należy przesyłać na adres email: sekretariat@pogotowiepruszcz.pl w terminie do 28 marca 2024 r.
2. osoby, których oferty zostaną pozytywnie rozpatrzone, będą powiadomione o terminie rozmowy drogą e-mailową.

Samodzielne Publiczne Pogotowie Ratunkowe w Pruszczu Gdańskim zastrzega sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami, przesunięcia terminu składania ofert lub odwołania naboru. 


[1] Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku  z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE  (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U. UE L 119, s. 1)

OŚWIADCZENIE_O_PRZETWARZANIU_DANYCH_OSOBOWYCH.pdf

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

NABÓR ZAKOŃCZONY

13.02.2024r. 

Samodzielne Publiczne Pogotowie Ratunkowe w Pruszczu Gdańskim

poszukuje kandydatki na stanowisko: rejestratorki medycznej 

zatrudnienie w oparciu o umowę cywilno-prawną tj. zlecenie lub jednoosobową działalność gospodarczą. Mile widziany student/studentka.

(średnio 100 godzin w miesiącu wg zapotrzebowania zgodnie z grafikiem pracy)

Oczekiwania:

·         wykształcenie minimum średnie,

·         biegła umiejętność obsługi komputera, w tym pakietu MS Office,

·         profesjonalne i życzliwe podejście do Pacjenta,

·         dokładność, odpowiedzialność, komunikatywność,

·         bardzo dobra organizacja pracy, 

·         odporność na stres, 

·         umiejętność pracy w zespole,

·         dyspozycyjność,

·         sumienność, 

·         empatia, wysoka kultura osobista.

Zakres obowiązków:

·         dbanie o budowanie zaufania wśród pacjentów i bezpieczeństwo związane z poufnością informacji i ochroną danych osobowych i medycznych pacjentów,

·         udzielanie kompleksowej i rzetelnej informacji na temat zasad funkcjonowania poradni oraz świadczonych przez nią usług medycznych,

·         rejestracja wizyt pacjentów (bezpośrednio w placówce i telefonicznie),

·          organizowanie prawidłowego obiegu dokumentacji medycznej oraz jej archiwizacja,

·         budowanie zaufania wśród pacjentów oraz dobrego wizerunku przychodni,

·         przygotowywanie dokumentacji medycznej,

·         obsługa programu E-RUM,

·         obsługa urządzeń biurowych.

Wymagane dokumenty:

Życiorys zawodowy (CV),
·         oświadczenie o wyrażeniu zgody kandydata do pracy w Samodzielnym Publicznym Pogotowiu Ratunkowym w Pruszczu Gdańskim na przetwarzanie danych osobowych zawartych w CV o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO[1] .

Sposób składania dokumentów:

1. dokumenty z dopiskiem „Oferta pracy – Rejestratorka medyczna” należy przesyłać na adres e-mail: sekretariat@pogotowiepruszcz.pl w terminie do 27 lutego 2024 r.
2. osoby, których oferty zostaną pozytywnie rozpatrzone, będą powiadomione o terminie rozmowy drogą e-mailową.

Samodzielne Publiczne Pogotowie Ratunkowe w Pruszczu Gdańskim zastrzega sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami, przesunięcia terminu składania ofert lub odwołania naboru. 


[1] Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku  z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U. UE L 119, s.1)

OŚWIADCZENIE_O_PRZETWARZANIU_DANYCH_OSOBOWYCH.pdf

 

NABÓR ZAKOŃCZONY

16.01.2024r.

Samodzielne Publiczne Pogotowie Ratunkowe w Pruszczu Gdańskim

 ogłasza nabór na stanowisko:

Pielęgniarki/Pielęgniarza Podstawowej Opieki Zdrowotnej/Gabinetu Szczepień

(umowa cywilno – prawna)

Wymagania:

· dyplom pielęgniarki/pielęgniarza,

· aktualne prawo wykonywania zawodu pielęgniarki/pielęgniarza,

· ukończony kurs szczepień, leczenia ran oraz EKG,

· wysoka kultura osobista,

· odpowiedzialność za wykonywaną pracę,

· umiejętność pracy w zespole,

· dyspozycyjność,

· sumienność i zaangażowanie.

Dodatkowo mile widziane: 

· doświadczenie w pracy w Poradni Podstawowej Opieki Zdrowotnej,

· doświadczenie w pracy w Gabinecie Szczepień,

· szkolenie specjalizacyjne lub kurs kwalifikacyjny (lub w trakcie) w dziedzinie pielęgniarstwa: rodzinnego, środowiskowego, pediatrycznego, środowisko-rodzinnego, zachowawczego, promocji zdrowia i edukacji zdrowotnej.

Zadania:

· praca w gabinecie zabiegowym,

· pomoc w rejestracji (w razie potrzeby),

· wykonywanie świadczeń pielęgnacyjno – leczniczych,

· przygotowywanie gabinetów,

· pobieranie materiału do badań diagnostycznych,

· prowadzenie dokumentacji medycznej pacjenta,

· współpraca z lekarzami,

· wykonywanie obowiązków z zachowaniem wysokiego standardu świadczonych usług.

Pracodawca zapewnia:

· dobre warunki socjalne,

· godziny pracy do ustalenia wg propozycji grafikowych.

 

Warunki finansowe oraz forma zatrudnienia indywidualnie do uzgodnienia z Dyrekcją SPPR.

Sposób składania dokumentów:

1.      Dokumenty z dopiskiem „Oferta pracy – Pielęgniarka/Pielęgniarz Podstawowej Opieki Zdrowotnej/Gabinet Szczepień" należy przesyłać na adres e-mail: sekretariat@pogotowiepruszcz.pl  w terminie do 06.02.2024 roku.

2.      Osoby, których oferty zostaną pozytywnie rozpatrzone, będą powiadomione o terminie rozmowy drogą e-mailową.

Samodzielne Publiczne Pogotowie Ratunkowe w Pruszczu Gdańskim, zastrzega sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami, przesunięcia terminu składania ofert lub odwołania naboru.

OŚWIADCZENIE_O_PRZETWARZANIU_DANYCH_OSOBOWYCH.pdf

NABÓR ZAKOŃCZONY

27.11.2023 r.

Samodzielne Publiczne Pogotowie Ratunkowe w Pruszczu Gdańskim

ogłasza nabór na stanowisko: rejestratorki medycznej

 Główne wymagania:

  • wykształcenie średnie,
  • biegła umiejętność obsługi komputera, w tym pakietu MS Office,
  • profesjonalne i życzliwe podejście do pacjenta,
  • dokładność, odpowiedzialność, komunikatywność,
  • bardzo dobra organizacja pracy, 
  • odporność na stres, 
  • umiejętność pracy w zespole,
  • dyspozycyjność,
  • sumienność, 
  • empatia, wysoka kultura osobista.

Zakres obowiązków:

  • dbanie o budowanie zaufania wśród pacjentów i bezpieczeństwo związane z poufnością informacji i ochroną danych osobowych i medycznych pacjentów,
  • udzielanie kompleksowej i rzetelnej informacji na temat zasad funkcjonowania poradni oraz świadczonych przez nią usług medycznych,
  • rejestracja wizyt pacjentów (bezpośrednio w placówce, telefonicznie, e-mailowo),
  • organizowanie prawidłowego obiegu dokumentacji medycznej oraz jej archiwizacja,
  • budowanie zaufania wśród pacjentów oraz dobrego wizerunku przychodni,
  • przygotowywanie dokumentacji medycznej,
  • obsługa programu medycznego,
  • obsługa urządzeń biurowych.

Wymagane dokumenty:

  • Życiorys zawodowy (CV),
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody kandydata do pracy w Samodzielnym Publicznym Pogotowiu Ratunkowym w Pruszczu Gdańskim na przetwarzanie danych osobowych zawartych w CV o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (1) .

Oferujemy:

  • stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę,
  • praca w systemie zmianowym,
  • dobre warunki socjalne,
  • możliwość szkoleń i doskonalenia.
     

Sposób składania dokumentów:
Dokumenty z dopiskiem „Oferta pracy – Rejestratorka medyczna” należy przesyłać na adres e-mail: sekretariat@pogotowiepruszcz.pl w terminie do 15 grudnia 2023 r.
Osoby, których oferty zostaną pozytywnie rozpatrzone, będą powiadomione o terminie rozmowy drogą e-mailową. 
Samodzielne Publiczne Pogotowie Ratunkowe w Pruszczu Gdańskim zastrzega sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami, przesunięcia terminu składania ofert lub odwołania naboru. 

(1) Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U. UE L 119, s. 1)

OŚWIADCZENIE O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH 


25.09.2023r.

Samodzielne Publiczne Pogotowie Ratunkowe w Pruszczu Gdańskim, zatrudni do pracy:
Lekarzy specjalistów w zakresie medycyny rodzinnej, pediatrii lub chorób wewnętrznych uprawnionych do zbierania deklaracji.

Pracodawca zapewnia:
- dobre warunki socjalne w nowej siedzibie,
- godziny pracy do ustalenia wg propozycji grafikowych.
- Bardzo dobre warunki finansowe indywidualnie do uzgodnienia z Dyrekcją SPPR.

Adres do korespondencji:

ul. Raciborskiego 2A, 83-000 Pruszcz Gdański lub na adres e-mail: sekretariat@pogotowiepruszcz.pl

OŚWIADCZENIE O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH 


25.09.2023r.

Samodzielne Publiczne Pogotowie Ratunkowe w Pruszczu Gdańskim poszukuje do współpracy:                                     
Lekarzy do Poradni Chirurgii Ogólnej

Posiadających:

·       tytuł specjalisty w zakresie chirurgii ogólnej lub

·       w trakcie specjalizacji lub

·       lekarzy z I st. specjalizacji w zakresie chirurgii ogólnej

Pracodawca zapewnia:

·       dobre warunki socjalne w nowej siedzibie,

·       godziny pracy do ustalenia wg propozycji grafikowych.

 

Warunki finansowe oraz forma współpracy indywidualnie do uzgodnienia z Dyrekcją SPPR.

Wykaz wyłącznie doświadczenia zawodowego należy przesyłać do SPPR.

Adres do korespondencji:

ul. Raciborskiego 2A, 83-000 Pruszcz Gdański

lub skan na adres e-mail: sekretariat@pogotowiepruszcz.pl

 OŚWIADCZENIE O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH 


25.09.2023r.

Samodzielne Publiczne Pogotowie Ratunkowe w Pruszczu Gdańskim poszukuje do współpracy: 
Lekarzy systemu

 

zgodnie z ustawą z dnia 8 września 2006r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym, lekarzem systemu może być:

a) Lekarz posiadający specjalizację lub tytuł specjalisty w dziedzinie: anestezjologii i intensywnej terapii, medycyny ratunkowej lub neurologii albo lekarz po drugim roku specjalizacji w tej dziedzinie, który kontynuuje szkolenie specjalizacyjne, lub

b) Lekarz posiadający specjalizację lub tytuł specjalisty w dziedzinie: chorób wewnętrznych kardiologii, chirurgii ogólnej, chirurgii dziecięcej, ortopedii i traumatologii narządu ruchu, ortopedii i traumatologii lub pediatrii, lub

c) Lekarz, który w ramach szkolenia specjalizacyjnego ukończył moduł podstawowy w dziedzinie: chorób wewnętrznych, pediatrii lub chirurgii ogólnej i kontynuuje lub zakończył szkolenie specjalizacyjne oraz uzyskał tytuł specjalisty.

Specjalizacje posiadające wspólny moduł podstawowy w zakresie:

- Chorób wewnętrznych (alergologia, angiologia, balneologia i medycyna fizykalna, choroby płuc, choroby wewnętrzne, diabetologia, endokrynologia, gastroenterologia, geriatria, hematologia, immunologia kliniczna, kardiologia, medycyna lotnicza, medycyna morska i tropikalna, medycyna paliatywna, medycyna pracy, nefrologia, onkologia kliniczna, reumatologia, toksykologia kliniczna, transfuzjologia kliniczna),

- Pediatrii (choroby płuc dzieci, endokrynologia i diabetologia dziecięca, gastroenterologia dziecięca, kardiologia dziecięca, nefrologia dziecięca, neonatologia, onkologia i hematologia dziecięca, pediatria, pediatria metaboliczna),

- Chirurgii ogólnej (chirurgia dziecięca, chirurgia klatki piersiowej, chirurgia naczyniowa, chirurgia ogólna, chirurgia onkologiczna, chirurgia plastyczna)

 

Pracodawca zapewnia:

- dobre warunki socjalne w nowej siedzibie,

- godziny pracy do ustalenia wg propozycji grafikowych.

 

Warunki finansowe oraz forma współpracy indywidualnie do uzgodnienia z Dyrekcją SPPR.

Wykaz wyłącznie doświadczenia zawodowego należy przesyłać do SPPR.

Adres do korespondencji:

ul. Raciborskiego 2A, 83-000 Pruszcz Gdański

lub skan na adres e-mail: sekretariat@pogotowiepruszcz.pl

 

OŚWIADCZENIE O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH 


21.09.2023 r.

Samodzielne Publiczne Pogotowie Ratunkowe w Pruszczu Gdańskim zatrudni:
Pielęgniarkę / Pielęgniarza Podstawowej Opieki Zdrowotnej

(umowa cywilno – prawna)

Wymagania:

· dyplom pielęgniarki/pielęgniarza,

· aktualne prawo wykonywania zawodu pielęgniarki/pielęgniarza,

· ukończony kurs szczepień, leczenia ran oraz EKG,

· orientacja na pacjenta,

· wysoka kultura osobista,

· odpowiedzialność za wykonywaną pracę,

· umiejętność pracy w zespole,

· dyspozycyjność,

· sumienność i zaangażowanie,

 

Dodatkowo mile widziane: 

· doświadczenie w pracy w Poradni Podstawowej Opieki Zdrowotnej

· szkolenie specjalizacyjne lub kurs kwalifikacyjny (lub w trakcie) w dziedzinie pielęgniarstwa: rodzinnego, lub środowiskowego, lub pediatrycznego, lub środowisko-rodzinnego lub zachowawczego lub promocji zdrowia i edukacji zdrowotnej

 

Zadania:

· praca w gabinecie zabiegowym,

· wykonywanie świadczeń pielęgnacyjno – leczniczych,

· przygotowywanie gabinetów,

· pobieranie materiału do badań diagnostycznych,

· prowadzenie dokumentacji medycznej pacjenta,

· współpraca z lekarzami,

· wykonywanie obowiązków z zachowaniem wysokiego standardu świadczonych usług.

 

Pracodawca zapewnia:

· dobre warunki socjalne w nowej siedzibie,

· godziny pracy do ustalenia wg propozycji grafikowych.

Warunki finansowe oraz forma zatrudnienia indywidualnie do uzgodnienia z Dyrekcją SPPR.

Aplikacje prosimy kierować do 30.09.2023 roku na adres e-mail: sekretariat@pogotowiepruszcz.pl .

Samodzielne Publiczne Pogotowie Ratunkowe w Pruszczu Gdańskim, zastrzega sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami lub w przypadku braku oświadczenia o przetwarzaniu danych osobowych odrzucenia złożonej oferty.

OŚWIADCZENIE O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH 


25.08.2023 r.

Samodzielne Publiczne Pogotowie Ratunkowe w Pruszczu Gdańskim poszukuje do współpracy

Lekarzy systemu

 

zgodnie z ustawą z dnia 8 września 2006r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym, lekarzem systemu może być:

a) Lekarz posiadający specjalizację lub tytuł specjalisty w dziedzinie: anestezjologii i intensywnej terapii, medycyny ratunkowej lub neurologii albo lekarz po drugim roku specjalizacji w tej dziedzinie, który kontynuuje szkolenie specjalizacyjne, lub

b) Lekarz posiadający specjalizację lub tytuł specjalisty w dziedzinie: chorób wewnętrznych kardiologii, chirurgii ogólnej, chirurgii dziecięcej, ortopedii i traumatologii narządu ruchu, ortopedii i traumatologii lub pediatrii, lub

c) Lekarz, który w ramach szkolenia specjalizacyjnego ukończył moduł podstawowy w dziedzinie: chorób wewnętrznych, pediatrii lub chirurgii ogólnej i kontynuuje lub zakończył szkolenie specjalizacyjne oraz uzyskał tytuł specjalisty.

 

Specjalizacje posiadające wspólny moduł podstawowy w zakresie:

- Chorób wewnętrznych (alergologia, angiologia, balneologia i medycyna fizykalna, choroby płuc, choroby wewnętrzne, diabetologia, endokrynologia, gastroenterologia, geriatria, hematologia, immunologia kliniczna, kardiologia, medycyna lotnicza, medycyna morska i tropikalna, medycyna paliatywna, medycyna pracy, nefrologia, onkologia kliniczna, reumatologia, toksykologia kliniczna, transfuzjologia kliniczna),

- Pediatrii (choroby płuc dzieci, endokrynologia i diabetologia dziecięca, gastroenterologia dziecięca, kardiologia dziecięca, nefrologia dziecięca, neonatologia, onkologia i hematologia dziecięca, pediatria, pediatria metaboliczna),

- Chirurgii ogólnej (chirurgia dziecięca, chirurgia klatki piersiowej, chirurgia naczyniowa, chirurgia ogólna, chirurgia onkologiczna, chirurgia plastyczna)

 

Pracodawca zapewnia:

- dobre warunki socjalne w nowej siedzibie,

- godziny pracy do ustalenia wg propozycji grafikowych.

 

Warunki finansowe oraz forma współpracy indywidualnie do uzgodnienia z Dyrekcją SPPR.

 

Wykaz wyłącznie doświadczenia zawodowego należy przesyłać do SPPR.

 

Adres do korespondencji:

 

ul. Raciborskiego 2A, 83-000 Pruszcz Gdański

lub skan na adres e-mail: sekretariat@pogotowiepruszcz.pl

 

OŚWIADCZENIE O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH 


29.06.2023 r.

Samodzielne Publiczne Pogotowie Ratunkowe w Pruszczu Gdańskim zatrudni: 

Pielęgniarkę/ Pielęgniarza Podstawowej Opieki Zdrowotnej/Nocnej i świątecznej Opieki Zdrowotnej (umowa cywilno – prawna)

oraz

Pielęgniarkę/ Pielęgniarza do Poradni Chirurgii Ogólnej  (umowa cywilno – prawna)

Wymagania:

  • dyplom pielęgniarki/ pielęgniarza,
  • aktualne prawo wykonywania zawodu pielęgniarki/ pielęgniarza,
  • ukończony kurs szczepień, leczenia ran oraz EKG,
  • orientacja na pacjenta,
  • wysoka kultura osobista,
  • odpowiedzialność za wykonywaną pracę,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • dyspozycyjność,
  • sumienność i zaangażowanie,

Dodatkowo mile widziane: 

  • doświadczenie w pracy w Poradni Podstawowej Opieki Zdrowotnej/ Poradnia Chirurgii Ogólnej,
  • szkolenie specjalizacyjne lub kurs kwalifikacyjny (lub w trakcie) w dziedzinie pielęgniarstwa: rodzinnego, lub środowiskowego, lub pediatrycznego, lub środowisko-rodzinnego lub zachowawczego lub promocji zdrowia i edukacji zdrowotnej

Zadania:

  • praca w gabinecie zabiegowym,
  • wykonywanie świadczeń pielęgnacyjno – leczniczych,
  • przygotowywanie gabinetów,
  • pobieranie materiału do badań diagnostycznych,
  • prowadzenie dokumentacji medycznej pacjenta,
  • współpraca z lekarzami,
  • wykonywanie obowiązków z zachowaniem wysokiego standardu świadczonych usług.

Pracodawca zapewnia:

  • dobre warunki socjalne w nowej siedzibie,
  • godziny pracy do ustalenia wg propozycji grafikowych.

Warunki finansowe oraz forma zatrudnienia indywidualnie do uzgodnienia z Dyrekcją SPPR.

Aplikacje prosimy kierować do 31 lipca 2023 roku na adres e-mail: sekretariat@pogotowiepruszcz.pl .

Samodzielne Publiczne Pogotowie Ratunkowe w Pruszczu Gdańskim, zastrzega sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami lub w przypadku braku oświadczenia o przetwarzaniu danych osobowych odrzucenia złożonej oferty.

OŚWIADCZENIE O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH 


27.06.2023 r.

Samodzielne Publiczne Pogotowie Ratunkowe w Pruszczu Gdańskim zatrudni do świadczenia usług zdrowotnych: 

Lekarzy w Nocnej i Świątecznej Opiece Zdrowotnej

Oczekujemy:

  • Lekarzy specjalistów lub w trakcie specjalizacji w zakresie chorób wewnętrznych, medycyny rodzinnej, pediatrii, innych dziedzin lub bez specjalizacji.

Pracodawca zapewnia:

  • dobre warunki socjalne w nowej siedzibie,
  • godziny pracy do ustalenia wg grafiku.

 

Warunki finansowe oraz forma współpracy indywidualnie do uzgodnienia z Dyrekcją SPPR.

Osoby zainteresowane zapraszamy do współpracy, prosimy o kontakt:

  • osobisty w siedzibie SPPR sekretariat, Pruszcz Gdański, ul. prof. Mariana Raciborskiego 2a;
  • telefoniczny pod nr 58 773 30 30 w godz. 8-14;
  • e-mail: sekretariat@pogotowiepruszcz.pl

 

OŚWIADCZENIE O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH 


27.06.2023 r.

Samodzielne Publiczne Pogotowie Ratunkowe w Pruszczu Gdańskim poszukuje do współpracy: 

Lekarzy systemu

zgodnie z ustawą z dnia 8 września 2006r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym, lekarzem systemu może być:

a)      Lekarz posiadający specjalizację lub tytuł specjalisty w dziedzinie: anestezjologii i intensywnej terapii, medycyny ratunkowej lub neurologii albo lekarz po drugim roku specjalizacji w tej dziedzinie, który kontynuuje szkolenie specjalizacyjne, lub

b)      Lekarz posiadający specjalizację lub tytuł specjalisty w dziedzinie: chorób wewnętrznych kardiologii, chirurgii ogólnej, chirurgii dziecięcej, ortopedii i traumatologii narządu ruchu, ortopedii i traumatologii lub pediatrii, lub

c)      Lekarz, który w ramach szkolenia specjalizacyjnego ukończył moduł podstawowy w dziedzinie: chorób wewnętrznych, pediatrii lub chirurgii ogólnej i kontynuuje lub zakończył szkolenie specjalizacyjne oraz uzyskał tytuł specjalisty.

Specjalizacje posiadające wspólny moduł podstawowy w zakresie:

-       Chorób wewnętrznych (alergologia, angiologia, balneologia i medycyna fizykalna, choroby płuc, choroby wewnętrzne, diabetologia, endokrynologia, gastroenterologia, geriatria, hematologia, immunologia kliniczna, kardiologia, medycyna lotnicza, medycyna morska i tropikalna, medycyna paliatywna, medycyna pracy, nefrologia, onkologia kliniczna, reumatologia, toksykologia kliniczna, transfuzjologia kliniczna),

-       Pediatrii (choroby płuc dzieci, endokrynologia i diabetologia dziecięca, gastroenterologia dziecięca, kardiologia dziecięca, nefrologia dziecięca, neonatologia, onkologia i hematologia dziecięca, pediatria, pediatria metaboliczna),

-       Chirurgii ogólnej (chirurgia dziecięca, chirurgia klatki piersiowej, chirurgia naczyniowa, chirurgia ogólna, chirurgia onkologiczna, chirurgia plastyczna)

Pracodawca zapewnia:

-       dobre warunki socjalne w nowej siedzibie,

-       godziny pracy do ustalenia wg propozycji grafikowych.

 

Warunki finansowe oraz forma współpracy indywidualnie do uzgodnienia z Dyrekcją SPPR.

Wykaz wyłącznie doświadczenia zawodowego należy przesyłać do SPPR.

Adres do korespondencji:

ul. Raciborskiego 2A, 83-000 Pruszcz Gdański

lub skan na adres e-mail: sekretariat@pogotowiepruszcz.pl

 

OŚWIADCZENIE O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH 


NABÓR ZAKOŃCZONY 

Samodzielne Publiczne Pogotowie Ratunkowe w Pruszczu Gdańskim zaprasza do składania ofert na stanowisko: 

Sekretariat / stanowisko ds. organizacji i nadzoru
(umowa o pracę)

1.       Zakres zadań i obowiązków :

Ø  obsługa organizacyjna i kancelaryjna biura SPPR,

Ø  serwis i obsługa spotkań Rady Społecznej, 

Ø  pomoc przy organizowaniu zebrań z pracownikami, telekonferencji z podmiotami zewnętrznymi, 

Ø  przygotowywanie projektów pism i odpowiedzi w ramach prowadzonej działalności podmiotu

Ø  nadzór nad realizacją obowiązujących procedur w SPPR pod względem zgodności z przepisami prawa,

Ø  nadzór nad sprawnością funkcjonowania zakładu pod względem administracyjnym i gospodarczym,

Ø  przygotowywanie aktualizacji wewnętrznych aktów normatywnych zakładu (zarządzenia) we współpracy z Radcą prawnym jednostki,

Ø  prowadzenie i nadzór rejestrów Samodzielnego Publicznego Pogotowia Ratunkowego,

Ø  aktualizacja dokumentacji statutowej i organizacyjnej zakładu,

Ø  współpraca przy przygotowaniu konkursów ofert dotyczących zawierania umów o udzielenie zamówienia na świadczenia zdrowotne,

Ø  współpraca w przygotowaniu dokumentacji dotyczącej zamówień publicznych, 

Ø  sporządzanie dokumentów dotyczących organizacji zakładu i innych rejestrów zakładu,

Ø  monitorowanie zmian w obowiązującym stanie prawnym przy udziale radcy prawnego jednostki,

Ø  prowadzenie rejestru oraz nadzór nad kompletowaniem, zabezpieczeniem dokumentacji medycznej w przypadku jej udostępniania instytucjom takim jak:  Policja, Sądy, Prokuratura,

Ø  prowadzenie rejestru skarg,

Ø  monitorowanie i nadzór wykonania wystąpień i decyzji pokontrolnych przez komórki organizacyjne SPPR,

Ø  sporządzanie planów, ryzyk i sprawozdań z realizacji celów i zadań oraz sposobu ich monitorowania w SPPR na potrzeby dyrekcji,

Ø  udział w zespołach zadaniowych/komisjach powołanych zarządzeniami dyrektora,

Ø  nadzór nad prowadzeniem terminowej sprawozdawczości w zakresach, jakie obowiązują SPPR,  a w szczególności do  NFZ, 

Ø  inne zadania w razie potrzeby, a nie wymienione w ramach powierzonych kompetencji, związane z wykonywaniem zadań i obowiązków służbowych.

2.      Oczekiwania:

Ø  preferowane wykształcenie wyższe – np. zarządzanie, administracja, inne wyższe a mogące mieć zastosowanie na tym stanowisku,

Ø  mile widziane doświadczenie,

Ø  umiejętność obsługi komputera, pakietu MS Office,

Ø  umiejętność pracy w zespole oraz kierowanie zespołem w razie potrzeby,  

Ø  umiejętność dobrej organizacji pracy własnej,

Ø  umiejętność radzenia sobie z kilkoma zadaniami w jednym czasie, praca w szybkim tempie i zmiennym środowisku,

Ø  wysoka odporność na stres, 

Ø  dyskrecja,

Ø  wysoka kultura osobista  

3.       Pracodawca oferuje:

Ø  stabilne wynagrodzenie,

Ø  praca od pn.- pt. w godzinach 7 – 15,

Ø  dobre warunki socjalne, 

CV wraz z Oświadczeniem o przetwarzaniu danych osobowych, należy przesyłać do 30  czerwca 2023 roku na adres e-mail: sekretariat@pogotowiepruszcz.pl

Oferty, które wpłyną po terminie nie będą brane pod uwagę. 

Samodzielne Publiczne Pogotowie Ratunkowe w Pruszczu Gdańskim, zastrzega sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi oferentami. W przypadku braku oświadczenia o  przetwarzaniu danych osobowych, taka oferta nie będzie brana pod uwagę. 

OŚWIADCZENIE O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH 


NABÓR ZAKOŃCZONY 

Koordynator/koordynatorka personelu medycznego 

Zakres obowiązków:

  • Organizacja, kierowanie i nadzór pracy podległego personelu 
  • Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem gabinetów medycznych
  • Określenie potrzeb dotyczących zasobów personelu oraz zapewnienie personelu niezbędnego do sprawnego działania placówki 
  • Sprawna obsługa komputera i urządzeń biurowych
  • Nadzór nad prawidłowym wprowadzaniem danych do systemu ewidencjonującego wykonywane świadczenia medyczne w NFZ, niezbędne do ich prawidłowego rozliczenia oraz nadzór nad prawidłowym wykonaniem kontraktów 
  • Sporządzanie wymaganych sprawozdań kwartalnych, rocznych
  • Planowanie, zarządzanie grafikami i czasem pracy zgodnie z potrzebami SPPR
  • Zapewnienie wysokiego poziomu satysfakcji pacjentów z udzielanych świadczeń medycznych 
  • Monitorowanie, ocena i analiza jakości usług
  • Podejmowanie działań korygujących i naprawczych, proponowanie nowych rozwiązań na rzecz usprawniania organizacji pracy i jakości opieki
  • Koordynowanie obiegu dokumentów i zapewnienie właściwego przepływu informacji w placówce
  • Nadzór nad realizacją zadań w zakresie prowadzenia dokumentacji medycznej, przestrzegania praw pacjenta, dbania o prawidłowe zabezpieczenie placówki w leki, materiały medyczne, sprzęt medyczny, środki dezynfekcyjne, zgłaszanie wniosków dotyczących niezbędnego wyposażenia w sprzęt medyczny
  • Nadzór nad harmonogramem serwisu sprzętu i aparatury medycznej
  • Nadzorowanie stanu sanitarno-higienicznego placówki, ambulansów we wszystkich lokalizacjach
  • Podejmowanie działań w zakresie rozwoju podległego zespołu poprzez planowanie i realizację szkoleń
  • Udział w komisjach i zespołach zadaniowych 
  • Budowanie pozytywnego wizerunku firmy
  • Znajomość przepisów MZ i NFZ.
  • Współuczestnictwo w planowaniu planu/strategii rozwoju SPPR 

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe medyczne mające zastosowanie na powyższym stanowisku
  • Wymagane doświadczenie w zawodzie medycznym minimum 5 lat
  • Preferowane doświadczenie na analogicznym stanowisku w branży medycznej
  • Wysokie zdolności organizacyjne, samodzielność wykonywania obowiązków, dokładność w działaniu
  • Umiejętność zarządzania zespołem pracowników i umiejętność współpracy z pracownikami administracji 
  • Bardzo dobra organizacja pracy oraz umiejętność planowania i doskonalenia organizacji pracy
  • Bardzo dobra znajomość programów pakietu Office
  • Umiejętność dostosowywania się do dynamicznego i rozwijającego się otoczenia
  • Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne, wysoka kultura osobista, wysoka odporność na stres
  • Chęć i motywacja do ciągłego doskonalenia wiedzy i umiejętności menedżerskich 
  • Znajomość ustawy o działalności leczniczej
  • Prawo jazdy kat. B.

SPPR oferuje: 

  • Pracę w placówce o ugruntowanej i stabilnej pozycji
  • Atrakcyjne wynagrodzenie 
  • Możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznie rozwijającej się placówce
  • Realne i jasno określone cele
  • Niezbędne narzędzia pracy
  • Pomoc merytoryczna i zawodowa w okresie próbnym 

Zatrudnienie:

  • 1 etat 
  • umowa o pracę

Wymagane dokumenty: 

  • CV z opisem przebiegu pracy zawodowej wraz z oświadczeniem „zgoda na przetwarzanie danych osobowych” 
  • Dane do kontaktu: e-mail, nr telefonu
  • Dokumenty stwierdzające kwalifikacje, dorobek zawodowy oraz wymagany staż pracy 
  • Podanie o przyjęcie do pracy
  • Zaświadczenie o niekaralności  

Aplikacje prosimy kierować do dnia 23 czerwca 2023 r. na adres mailowy: 

sekretariat@pogotowiepruszcz.pl 

Informacje o SPPR zawiera strona internetowa: 

www.pogotowiepruszcz.pl 

Samodzielne Publiczne Pogotowie Ratunkowe w Pruszczu Gdańskim zastrzega sobie prawo do kontaktu z wybranymi osobami, CV kandydatów nierozpatrzone w danym procesie rekrutacji są przechowywane przez okres 6 miesięcy na potrzeby kolejnych procesów rekrutacji. Po tym okresie są trwale usuwane, a dane osobowe kandydatów nie są przetwarzane w żadnym innym celu. Prosimy o dołączenie do przesyłanych dokumentów aplikacyjnych klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb aktualnego i przyszłych procesów rekrutacji podanych w CV przez Samodzielne Publiczne Pogotowie Ratunkowe w Pruszczu Gdańskim, ul Mariana Raciborskiego 2A, 83-000 Pruszcz Gdański łącznie z wizerunkiem, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE”.

 


NABÓR ZAKOŃCZONY 

Samodzielne Publiczne Pogotowie Ratunkowe w Pruszczu Gdańskim, zatrudni do pracy:

Lekarzy specjalistów w zakresie medycyny rodzinnej, pediatrii lub chorób wewnętrznych uprawnionych do zbierania deklaracji

Pracodawca zapewnia:

  • dobre warunki socjalne w nowej siedzibie,
  • godziny pracy do ustalenia wg propozycji grafikowych.

Bardzo dobre warunki finansowe indywidualnie do uzgodnienia z Dyrekcją SPPR.

Aplikacje prosimy kierować do 22 maja 2023 roku na adres e-mail: sekretariat@pogotowiepruszcz.pl  


NABÓR ZAKOŃCZONY 

Samodzielne Publiczne Pogotowie Ratunkowe w Pruszczu Gdańskim zatrudni lekarzy do świadczenia usług zdrowotnych:

w Nocnej i Świątecznej Opiece Zdrowotnej

Oczekujemy:

  • lekarzy specjalistów lub w trakcie specjalizacji w zakresie chorób 
    wewnętrznych, medycyny rodzinnej, pediatrii, innych dziedzin lub bez specjalizacji.

Pracodawca zapewnia:

  • dobre warunki socjalne w nowej siedzibie,
  • godziny pracy do ustalenia wg grafiku.

Warunki finansowe oraz forma współpracy indywidualnie do uzgodnienia z Dyrekcją SPPR.

Osoby zainteresowane zapraszamy do współpracy, prosimy o kontakt: 

  • osobisty w siedzibie SPPR  sekretariat  Pruszczu Gdańskim ul.  prof. Mariana Raciborskiego 2a ;
  • telefoniczny pod nr 58 773 30 30 w godzinach 8.00-14.00
  • e-mail :  sekretariat@pogotowiepruszcz.pl

Aplikacje prosimy kierować do 22 maja 2023 roku na adres e-mail: sekretariat@pogotowiepruszcz.pl 


NABÓR ZAKOŃCZONY 

Samodzielne Publiczne Pogotowie Ratunkowe w Pruszcz Gdańskim zatrudni  

Pielęgniarkę/ Pielęgniarza Podstawowej Opieki Zdrowotnej (umowa cywilno – prawna)

oraz

Pielęgniarkę/ Pielęgniarza do Poradni Chirurgii Ogólnej  (umowa cywilno – prawna)

Wymagania:

  • dyplom pielęgniarki/ pielęgniarza,
  • aktualne prawo wykonywania zawodu pielęgniarki/ pielęgniarza,
  • ukończony kurs szczepień, leczenia ran oraz EKG,
  • orientacja na pacjenta,
  • wysoka kultura osobista,
  • odpowiedzialność za wykonywaną pracę,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • dyspozycyjność,
  • sumienność i zaangażowanie,

Dodatkowo mile widziane:

  • doświadczenie w pracy w Poradni Podstawowej Opieki Zdrowotnej/ Poradnia Chirurgii Ogólnej,
  • szkolenie specjalizacyjne lub kurs kwalifikacyjny (lub w trakcie) w dziedzinie pielęgniarstwa: rodzinnego, lub środowiskowego, lub pediatrycznego, lub środowisko-rodzinnego lub zachowawczego lub promocji zdrowia i edukacji zdrowotnej

Zadania:

  • praca w gabinecie zabiegowym,
  • wykonywanie świadczeń pielęgnacyjno – leczniczych
  • przygotowywanie gabinetów,
  • pobieranie materiału do badań diagnostycznych,
  • prowadzenie dokumentacji medycznej pacjenta,
  • współpraca z lekarzami,
  • wykonywanie obowiązków z zachowaniem wysokiego standardu świadczonych usług.

Pracodawca zapewnia:

  • dobre warunki socjalne w nowej siedzibie,
  • godziny pracy do ustalenia wg propozycji grafikowych

Warunki finansowe oraz forma zatrudnienia indywidualnie do uzgodnienia z Dyrekcją SPPR.

Aplikacje prosimy kierować do 22 maja 2023 roku na adres e-mail: sekretariat@pogotowiepruszcz.pl .

Samodzielne Publiczne Pogotowie Ratunkowe w Pruszczu Gdańskim, zastrzega sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami lub w przypadku braku oświadczenia o przetwarzaniu danych osobowych odrzucenia złożonej oferty.


Ogłoszenie NIEAKTUALNE

Koordynator/koordynatorka personelu medycznego 

Zakres obowiązków: 

1.      Organizacja, kierowanie i nadzór pracy podległego personelu 

2.      Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem gabinetów medycznych

3.      Określenie potrzeb dotyczących zasobów personelu oraz zapewnienie personelu niezbędnego do sprawnego działania placówki 

4.      Sprawna obsługa komputera i urządzeń biurowych

5.      Nadzór nad prawidłowym wprowadzaniem danych do systemu ewidencjonującego wykonywane świadczenia medyczne w NFZ, niezbędne do ich prawidłowego rozliczenia oraz nadzór nad prawidłowym wykonaniem kontraktów 

6.      Sporządzanie wymaganych sprawozdań kwartalnych, rocznych

7.      Planowanie, zarządzanie grafikami i czasem pracy zgodnie z potrzebami SPPR

8.      Zapewnienie wysokiego poziomu satysfakcji pacjentów z udzielanych świadczeń medycznych 

9.      Monitorowanie, ocena i analiza jakości usług

10.  Podejmowanie działań korygujących i naprawczych, proponowanie nowych rozwiązań na rzecz usprawniania organizacji pracy i jakości opieki

11.  Koordynowanie obiegu dokumentów i zapewnienie właściwego przepływu informacji w placówce

12.  Nadzór nad realizacją zadań w zakresie prowadzenia dokumentacji medycznej, przestrzegania praw pacjenta, dbania o prawidłowe zabezpieczenie placówki w leki, materiały medyczne, sprzęt medyczny, środki dezynfekcyjne, zgłaszanie wniosków dotyczących niezbędnego wyposażenia w sprzęt medyczny

13.  Nadzór nad harmonogramem serwisu sprzętu i aparatury medycznej

14.  Nadzorowanie stanu sanitarno-higienicznego placówki, ambulansów i wszystkich lokalizacji

15.  Podejmowanie działań w zakresie rozwoju podległego zespołu poprzez planowanie i realizację szkoleń

16.  Udział w komisjach i zespołach zadaniowych 

17.  Budowanie pozytywnego wizerunku firmy

18.  Znajomość przepisów MZ i NFZ.

19.  Współuczestnictwo w planowaniu planu/strategii rozwoju SPPR 

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe medyczne mające zastosowanie na powyższym stanowisku 
  • Wymagane doświadczenie w zawodzie medycznym minimum 5 lat
  • Preferowane doświadczenie na analogicznym stanowisku w branży medycznej
  • Wysokie zdolności organizacyjne, samodzielność wykonywania obowiązków,  dokładność w działaniu
  • Umiejętność zarządzania zespołem pracowników i umiejętność współpracy z pracownikami administracji 
  • Bardzo dobra organizacja pracy oraz umiejętność planowania i doskonalenia organizacji pracy
  • Bardzo dobra znajomość programów pakietu Office
  • Umiejętność dostosowywania się do dynamicznego i rozwijającego się otoczenia
  • Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne, wysoka kultura osobista, wysoka odporność na stres
  • Chęć i motywacja do ciągłego doskonalenia wiedzy i umiejętności menedżerskich 
  • Znajomość ustawy o działalności leczniczej
  • Prawo jazdy kat. B.

SPPR oferuje: 

  • Pracę w placówce o ugruntowanej i stabilnej pozycji
  • Atrakcyjne wynagrodzenie 
  • Możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznie rozwijającej się placówce
  • Realne i jasno określone cele
  • Niezbędne narzędzia pracy
  • Pomoc merytoryczna i zawodowa w okresie próbnym 

Zatrudnienie:

  • 1 etat 
  • umowa o pracę

Wymagane dokumenty: 

  1. CV z opisem przebiegu pracy zawodowej wraz z oświadczeniem „zgoda na przetwarzanie danych osobowych” 
  2. Dane do kontaktu: e-mail, nr telefonu
  3. Dokumenty stwierdzające kwalifikacje, dorobek zawodowy oraz wymagany staż pracy 
  4. Podanie o przyjęcie do pracy
  5. Zaświadczenie o niekaralności  

Aplikacje prosimy kierować do dnia 15 marca 2023 r.  na adres mailowy: sekretariat@pogotowiepruszcz.pl  

Informacje o SPPR  zawiera strona internetowa: www.pogotowiepruszcz.pl  

Samodzielne Publiczne Pogotowie Ratunkowe w Pruszczu Gdańskim zastrzega sobie prawo do kontaktu z wybranymi osobami, CV kandydatów nierozpatrzone w danym procesie rekrutacji są przechowywane przez okres 6 miesięcy na potrzeby kolejnych procesów rekrutacji. Po tym okresie są trwale usuwane, a dane osobowe kandydatów nie są przetwarzane w żadnym innym celu. Prosimy o dołączenie do przesyłanych dokumentów aplikacyjnych klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb aktualnego i przyszłych procesów rekrutacji podanych w CV przez Samodzielne Publiczne Pogotowie Ratunkowe w Pruszczu Gdańskim, ul Mariana Raciborskiego 2A, 83-000 Pruszcz Gdański łącznie z wizerunkiem, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE”.


 

Ogłoszenie NIEAKTUALNE 

Samodzielne Publiczne Pogotowie Ratunkowe w Pruszczu Gdańskim, ul. Prof. M. Raciborskiego 2A

zatrudni do pracy na stanowisko:

Sprzątaczki/Sprzątacza 

Pracodawca zapewnia:

1)      pełen etat,

2)      godziny pracy wg harmonogramu,

3)      dobre warunki finansowe indywidualnie do uzgodnienia z Dyrekcją SPPR.

 

Szczegółowe warunki do zapoznania w siedzibie SPPR.

Kontakt telefoniczny: 58 773- 30- 30 ; e-mail: sekretariat@pogotowiepruszcz.pl 

 

Osoby zainteresowane prosimy o kontakt do dnia: 13.03.2023 r. 

Samodzielne Publiczne Pogotowie Ratunkowe w Pruszczu Gdańskim, zastrzega sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami lub w przypadku braku oświadczenia o przetwarzaniu danych osobowych odrzucenia złożonej oferty.

Data ogłoszenia: 17.02.2023 r.

 

 


Ogłoszenie NIEAKTUALNE 

Samodzielne Publiczne Pogotowie Ratunkowe w Pruszczu Gdańskim, ul. Prof. M. Raciborskiego 2A 

zatrudni do pracy na stanowisko:

 

Sprzątaczki/Sprzątacza

 

Pracodawca zapewnia:

  • godziny pracy do ustalenia wg propozycji grafikowych,
  • dobre warunki finansowe indywidualnie do uzgodnienia z Dyrekcją SPPR.

Szczegółowe warunki do zapoznania w siedzibie SPPR.

Kontakt telefoniczny: 58 773- 30- 30 ; e-mail: sekretariat@pogotowiepruszcz.pl

 

Samodzielne Publiczne Pogotowie Ratunkowe w Pruszczu Gdańskim, zastrzega sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami lub w przypadku braku oświadczenia o przetwarzaniu danych osobowych odrzucenia złożonej oferty.

Data ogłoszenia: 29.12.2022 r.

 

Włącz powiadomienia WebPush
Dziękujemy, teraz zawsze będziesz na bieżąco!
Przeglądasz tę stronę w trybie offline.
Przeglądasz tę stronę w trybie online.